תמונה מייצגת עבור הפוסט: רגסטאן 5 - פסטיבל ההולי בפושקאר והסופים באגמר
17/04/2019
יום 10 – עוברים לפושקר נסיעת בקר ב 5:00 לפושקר , הגעה ב 8:00 , מתאכסנים במלון מסטר פרדייס , מלון עלוב למדי עם חזות מטופחת. המון רעש , בכל מקום במה עם רמקולים ענקיים ומוסיקת טרנס. העיר מפוצצת...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חלק 4 גייפור בירת רגסטאן -אבן האמבר שבכתר
08/04/2019
יום 8 – לג'ייפור בגלל חג ההולי (הצבעים, האביב) שמתחיל בעוד יומיים החלטנו להצפין קודם לג'ייפור ומשם להדרים בחזרה לפושקר , מוקד החגיגות בחג . 7 שעות של נסיעה על כביש ראשי ואוטוסטרדות מפרידות ב...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: הודו - ויזה אלקטרונית
04/04/2019
משום מה התפתח מסחר בהזמנת ויזות להודו, ואולי זה בגלל שהממשלה ההודית הפריטה את הנושא ולא נותנים ויזה בשגרירות אלא רק דרך זכיינים . בישראל זו חברת ש.מ. אשרות ויזה סנטר בע”מ שהתמחתה בהכנת ויזות...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: רגסטאן 3 - לרנקפור ואודייפור והפלאים שבינהן
03/04/2019 1
יום 5 מג'ודפור לרנקאפור לאחר ארוחת בקר טובה נפרדים מהמלון המצוין ויוצאים דרומה לכיוון רנאקפור. לא רחוק מ Johdapur ולפני Pali הנהג עוצר במקדש מיוחד שנבנה לצד הדרך המהירה. במקדש הזה מוצג אופנ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: רגסטאן 2 - גסלמר וגודהפור - ערים של תחרות אבן מופלאות
02/04/2019 2
אתחיל מהסוף עלות כ4200$ לזוג כולל הכל הכל הכל לטיול של 15 יום . מתחילים בדלהי ומסיימים בה. הטיול נבחר לביצוע עצמאי ונעזרנו בסוכן מקומי שהצמיד לנו נהג ורכב טויוטה אינוביה קרסטה (כמו RAV 4 ) ....
תמונה מייצגת עבור הפוסט: רגאסטן 1 - רגסטאן תחילה , הכנות והתארגנות
01/04/2019 2
התובנה המרכזית שלי אחרי הטיול ב 2014 בחר ראש ממשלה חדש בהודו – מודי מיודענו שבקר גם בישראל. האיש רפורמטור בלתי נלאה , הוא עוסק ברפורמות משמעותיות במדינה כמעט בכל תחום . את התיירות הוא שם במר...
תגיות: Rajastan, רג'סטאן
תמונה מייצגת עבור הפוסט: דרום אפריקה חלק 3 – דרך הגנים 8 ימים מקסימים
22/02/2019 1
ספטמבר 2018 המסלול מפורט אליזבט לקייפטאון ברכב שכור בנהיגה עצמית אחר 8 ימים די בינוניים חוויתית בחלק הצפוני של המדינה (פירוט בחלק 2 ) המראנו מדרבן לפורט אליזבט בטיסת בריטיש איירוויס. יום 9 נ...
תגיות: capetown, hermanus, knisna
תמונה מייצגת עבור הפוסט: דרום אפריקה חלק 1 - לפני הנסיעה בספטמבר 18, ההתארגנות
21/02/2019 1
לפני כ 25 שנה ביקרתי עם אישתי בדרום אפריקה . חבר שהיה שם המליץ לנו על מדינה מדהימה שאין כמוה בעולם . ארזנו חפצים בחופשה הקרובה ונסענו . זו היתה חווית חיים בלתי נשכחת , שכרנו רכב ועשינו טיול ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: דרום אפריקה חלק 2 – המסלול הצפוני – 8 ימים ראשונים , לקרוגר הפנורמה וסווזילנד
21/02/2019
קצת נתונים על הטיול שלנו טיול ל 17 יום – מסלול צפוני – סווזילנד – דרך הגנים – מלונות ברמה טובה – נהיגה עצמית ברכבים שכורים – טיסת פנים מדרבן לפורט אליזבט . סה"כ תקציב כולל כל שקל שיצא בטיול ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: מדריך לרומא 3-4 ימים קסומים
27/06/20182367 12
זה המדריך שהיה חסר לי כשטיילתי ברומא . לכם כבר לא יחסר. התארגנות החלטנו על טיול קליל לסופ"ש ארוך ולכן גם נראה היה שאין יותר מידי צורך בהתארגנות , טעות.! כדאי לפחות להכיר את מפת העיר – מיקום ...