תמונה מייצגת עבור הפוסט: ושוב כריסטמס....
11/01/2018137 2
מיי שעוקב אחר הבלוג הזה כבר מכיר בוודאי את חיבתנו הרבה לשיטוט בשווקי הכריסטמס היפים. אנחנו אוהבים את האווירה, מראה הקישוטים, ריח היין החם הנישא באוויר הקפוא… אחת הכניסות לשוק הכריסטמס בלייפ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חוזרים ליוון. חלק ו: הי דרומה לאתונה
25/09/2017245 4
לפוסט הקודם יום 20 קמנו מאוחר, אכלנו ארוחת בוקר גדולה ונפרדנו מהבית היפה הזה. בדרך דרומה עצרנו לקניות השלמה לקראת הגיוס של נגה במתחם קניות ליד יואנינה. ואז התחלנו לנסוע דרומה. בספונטניות ע...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חוזרים ליוון. חלק ד: גן עדן ושמו פליון
23/09/2017374 3
לפוסט הקודם לפוסט הבא יום 11 לכבוד הצרוף של שבת וסיום הטרק קמנו רק בתשע וירדנו לארוחת בוקר, שהפעם הוגשה כמזנון משולב בתוך המסעדה ובחצר הפנימית של המלון. שוב – ארוחה נהדרת על טהרת מוצרים ומאפ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חוזרים ליוון. חלק ה: זגוריה
23/09/2017325 1
לפוסט הקודם לפוסט הבא יום 15 הבוקר אכלנו כבר בשעה עשר לפנות בוקר ובצער רב עזבנו את אמניטה; קיבלנו לפרידה מתנה צנצנת ריבת פרות יער ביתית. רק הבוקר גילינו שאמניטה הוא שמה של משפחת פטריות שהאזו...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חוזרים ליוון. חלק א: הקדמה, מסלול, אתונה וקורינתוס
22/09/2017412 6
בפעם הראשונה טיילנו ביוון בירח הדבש שלנו. זה היה הטיול המשותף הראשון שלנו בחו"ל, ובכלל, טיול ראשון בחו"ל עבור אביב. התניידנו ברכבות ובאוטובוסים, מצאנו מקומות לינה בלי Bokking.com/למטייל/Trip...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חוזרים ליוון. חלק ב: דלפי, תרמופיליי ומטאורה
22/09/2017332 6
לפוסט הקודם לפוסט הבא יום 5 נפרדנו מהמלון הנחמד ומאתונה בכלל ובשעה תשע בבוקר כבר היינו בג'יפ בדרכנו צפונה לכיוון דלפי. לאחר שעה וארבעים דקות הגענו אל Leviada, עיירה מנומנמת שנחל עם מפלים קטנ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חוזרים ליוון. חלק ג: הטיפוס על האולימפוס
22/09/2017260 3
לפוסט הקודםלפוסט הבא יום 7 - המשך נפרדנו ממרכז יוון והתחלנו בנסיעה צפונה; יעדנו היה הכפר אגיוס דימיטריוס שלמרגלות האולימפוס. בחרנו בדרכים צדדיות ונופיות ככל האפשר; בספונטניות עצרנו בנחל קטן ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קצר וקולע – סופשבוע בגנבה
16/05/2017429 5
כשהחלטנו, שתי חברות, לטוס לסופ"ש בג'נבה, התגובות התחלקו לשניים: היו שאמרו: "ג'נבה – אין מה לעשות בה. עיר משעממת", והיו מי, בעיקר כאלו שחיו זמן מה באירופה, שאמרו: "איזה כיף לכן. עיר מקסימה". ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: באזל ופרייבורג: סופשבוע של כריסטמס למתחילים
14/12/2016363 5
כבר בעת הביקור החורפי שבעלי ואני ערכנו בחורף שעבר בשווקי הכריסטמס ברומניה, עלה הרעיון לקחת את הילדים שיראו וייהנו גם הם מהכיף היפה הזה הנקרא שווקי כריסטמס. היעד שנבחר, בהתאמה לתאריכי פתיחת ה...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: נורבגיה- בקצב שלנו. חלק 1 - הקדמה, מסלול ומידע שימושי
24/10/2016766 5
כבר לפני שנתיים, בזמן שיט לוויתנים בפיורדים הנפלאים של איסלנד, עלה בנו הרצון העז להוסיף ולראות עוד פיורדים. ועוד. ועוד. באמצע הייתה רומניה, שהבטחנו לעצמנו לטייל כבר מזמן ונזנחה לטובת איסלנד....