כותבת לכם באהבה: דנה מושקוביץ

לא מאמינה שאני מסכמת היום שנה מאז שטסתי פעם אחרונה לחו״ל, שנה הזויה מכל הבחינות שבה גיליתי מחדש את הארץ שלנו ולמרות הכל, אני שמחה ומודה על זה.
הדם והלב שלי צעקו לי ״תעלי על מטוס״ אז הקשבתי להם והנה אני תכף טסה לאחד מהיעדים שתמיד חלמתי עליהם.
לא מזמן שמעתי אימרה שאומרת ״חלומות לא מתגשמים, חלומות מגשימים״, כמה שזה נכון.
הסטורי שלי הולך להיות מעניין ביותר בימים הקרובים, אז נתראה שם ובמדבר של דובאי 😍

=============

היי חברים! נחתתי הבוקר עם פליי דובאי אז משתפת אתכם בכמה דברים חשובים:

בטיסה היינו צריכים למלא טופס בשביל האישור כניסה, שימו לב שאתם לא מפספסים אותו בשביל למנוע בזבוז זמן.

מיד אחרי הנחיתה עברנו בדיקת קורונה. שאלנו על הבדיקה המהירה ואמרו לנו שהיא עולה 150 דרהם (זהה לשקל) ולמרות שאמרנו שאנחנו מוכנות לשלם, הנציגים באזור הבדיקה אמרו לנו שאין צורך בבדיקה הזאת ולא ממש השאירו לנו אופציה אלא ללכת לבדיקה הרגילה. (למרות שהתעקשנו) לא ברור מה העניין איתה אבל הם לא נותנים לעשות בדיקה מהירה.

את התשובה אתם מקבלים תוך 24-28 שעות, אנחנו עדין בבידוד במלון (נחתנו הבוקר). במהלך הבידוד אתם יכולים להסתובב במתחם המלון, בבריכה, לאכול ארוחת בוקר ולהיות בחדר כמובן. הבנתי שרוב המלונות מאשרים להעביר את הבידוד בשטח המלון ולא רק בחדר אבל כדאי לוודא את זה בקבלה. אז קחו בחשבון שביום-יומיים הראשונים אין לכם אפשרות לעשות יותר מידי, כדאי לסגור מלון טוב (לא חייב להיות יקר) עם ארוחת בוקר, מסעדה כי לא תוכלו לצאת מהמלון ובריכה להעביר את הזמן.

הקנס על הפרת בידוד הוא 50 אלף דרהם אז לא מומלץ להתעסק איתם בהקשר הזה.