מתוך המאמר, איפה קונים הכי זול בדובאי באישור הכותב

שווקים מקורים מסורתיים - מציעים חווית קנייה אותנתית יותר מקניונים מודרניים. רוב השווקים ממוקמים ברובעים הישנים של דיירה ובור דובאי, ומתמחים בסוג יחיד של מוצר כמו תבלינים, טקסטיל וזהב. הנה כמה טיפים מה צריך לדעת לפני שאתם צוללים פנימה.  השוו, התמקחו ותשלמו מזומן. תמיד חפשו סביב ותחקרו את כל שוק ביסודיות כדי להשוות בין מחירי הדוכנים. ואז, תהיו מוכנים להתמקח - זה צפוי. התחלו בהצעה של 50 אחוז מהמחיר המצוטט ומכאן  יתחיל עבודת משא ומתן. ואז, אם אינכם מרוצים מהמחיר הסופי, צאו משם - הספק עשוי לקרוא לכם בחזרה. תשלום מזומן אמור לעזור לכם גם להוריד את המחירים.  השווקים של דובאי נמצאים זה ליד זה, והקלו על הביקור בכולם ובטיול אחד תוך כדי השוואת מחירים. התחל בשוק הזהב, שוק התבלינים ובשוק המרק של Deira - הכל במרחק צעדים אחד מהשני.דעו את מחיר הזהב של היום. זהב בשוק הזהב של דיירה נבדק על ידי הממשלה, כך שאתה יכול להיות בטוח שזו העסקה האמיתית. בדוק את מחירי הזהב הקבועים של היום (כפי שמוצג בתצוגות האלקטרוניות ).בדקו את כללי המכס עבור תבלינים. הניחוחות והצבעים של שוק התבלינים של דיירה הופכים את זה לחוויה. אם אתם קונים כאן ממתקים, זעפרן, לבונה, אגוזים או קפה - בדקו לפני כן את תקנות המכס של ישראל  ובקשו מהספק לאטום ולתייג את כל מה שתקנו.  בקרו בבקרים ובערבים. את הקניות  יש לעשות בבקרים או בערבים; מזכרות פתוחות מ 9:00 בבוקר עד 10:00 בערב. יש מחנויות עם הפסקה בין 13:00 ל 16 בערב. בימי שישי.  המזכרות של דובאי הן חללים מסורתיים המשקפים את המנהגים המקומיים, לכן לבשו בגדים המכסים את הכתפיים והרגליים.

אל תתפלאו אם אתם מוזמנים לחדרים אחוריים מלאים בחיקויים של תיקים ושעונים. אל תתפתו לתחנוני הספקים. כלל אחד וחשוב: אין טעם לקנות כאן אלא אם כן אתה מתמקח - ומתמקח קשה.

הזמינו סיור מודרך. אם אינכם בטוחים בקניות או בניווט בסביבה, הזמינו סיור שיתן עצות יקרות ערך. סיור מודרך בקניות שוק יעזור לכם להשיג את המוצרים שלכם.