חברים יקרים אני יודע שכוכם מתלהבים לצאת לדובאי.

שאתם בוחרים לכם טיול תבחרו איכות ולא רק מחיר. אחרת אני מבטיח לכם שתהיו מאוכזבים ועצבנים.

תבדקו כמה ימים אתם צריכים להיות בבידוד בחדר מרגע הנחיתה. מחייבים אתכם בהתקנת אפליקציה.

לפני שאתם חושבים על טיול. תבדקו אם יעשו לכם ביטוח. מבטיח לכם שלחלק מסויים לא יאשרו. מניסיון אישי ושל חבר ששילם ושבא לעשות ביטוח חול, סרבו לו

לא מכניסים לדובאי ללא ביטוח נסיעות הכולל קורונה

מי שמציע לכם סיור או תיור תבדקו אם הם היו שם. יש ממש בודדים שהיו שם.

אין כזה מלון סביר או בדרגת תיירות טובה. יש כוכבים ויש כוכבים ויש כמות המלצות ( בכמות גדולה-למנוע טעות סטטיסטית ). לכו על מינימום 4 כוכבים.

תבדקו מה גודל החדר במלון. לכו על חדרים סבירים ולא.......................

לפי חוק האיסלם אסור ללון לאנשים לא נשואים ובאותו מגדר ( מותר, אם הם בני אותה משפחה ). לא אוכפים , אבל אם...............העונשים חמורים. לכן קחו זאת בחשבון

בדובאי יש כמה אזורים טובים ללון וזה ממש תלוי מה אתם רוצים לראות.

היות ומקצה אחד לקצה שני זה רק 47 ק"מ. ביחרו מלון ליד האטרקציות שאתם רוצים לראות. אחרת תבזבזו זמן על נסיעות

עשו שיעורי בית והזמינו כניסות לאטרקציות ללא צורך עמידה בתור או וואוצ'ר לכמה אטרקציות.

יש אטרקציות שהביקור הם לחצי שעה ויש אטרקציות ליום שלם ( במיוחד לחובבי השופינג).

בידקו מסעדות שנותנות ארוחות במבצעים ויש גם בחינם לילדים.

תקחו בחשבון הפסקת אוכל, שירותים ונסיעות.

שאתם לוקחים הדרכות פרטיות היזהרו ממדריכים מסויימים שהם על הפנים. חפשו רק מדריכים מומלצים עם רישיון ממשלתי

שאתם שטים בסירה, היזהרו מלנסוע עם ספינות צפופות עם הרבה......

יש מקומות שמוכרים מותגים בזיל הזול וזה בדרך לשדה התעופה.

לא ממליץ לשכור רכב.

א. הרישיון הישראלי בלבד לא תקף. רק עם רישיון בין לאומי

ב. על כל שריטה שתעשו תצטרכו לשדוד בנק

ג. חוקי התנועה נוקשים

אל תנסו להיות חוכמולגים ורעשנים. הקנסות מאד מאד גבוהים ואפילו מעצר. כתבתי על כל החוקים