הזמן לכאורה עמד מלכת בחלק גדול מהעולם עם הופעת המגיפה של נגיף הקורונה.

אך באיחוד האמירויות, הנוף המשיך להתפתח עם התפתחויות חדשות שהגיעו לפועל.

גורדי שחקים תחת בנייה גדלו, חלקות אדמה פונו, והפרויקטים הטריים הוכרזו על ידי הממשלה.

השנה זה מאוד מתפתח להיות סופר התקדמות מגה-פרוייקט - ולא רק בדובאי ובאבו דאבי, אלא גם באמירויות הצפון.

ראה את הרשימה שלנו למטה ומצגת שקופיות לעיל על מה שנמצא בתהליך, וציין כי ייתכן שתאריכי ההשלמה המקוריים היו עשויים להשתנות:

קניון ראם

באי ראם המתפתח של אבו דאבי יש פרויקט מסוים אחד שפותח בקנה מידה גדול - והוא קניון ריים.

בקניון ראם יהיו יותר מ -450 חנויות, סופרמרקט, שני מגרשי אוכל ובית קולנוע מולטיפלקס, בתוספת שלג אבו דאבי שאמור להיות בערך פי ארבעה מגודל סקי דובאי.

אתר נופש רויאל אטלנטיס

מדוע יש לך אטלנטיס אחת על פאלם ג'ומיירה כשאפשר לקבל שניים? זה אינו כולל את הקשת האיקונית של המלון הוותיק בקצה האי, אך יש לו, על פי אתר האינטרנט שלו, "ניגוד שובב בין אש למים". האדריכלות בדרך כלל מושכת את העין.

האגף הימני של רויאל אטלנטיס יאכלס 231 בתי מגורים, ואילו השמאל יורכב מ -795 סוויטות אירוח. השניים מקושרים על ידי בריכת שחייה עם שפת אינסוף הנמצאת 90 מטר מעל פני הקרקע.

עין דובאי

דובאי לא עושה דברים בקנה מידה קטן - רק הסתכלו על עין דובאי, גלגל התצפית הגבוה בעולם.

האטרקציה באי Bluewaters  תהייה בגובה 250 מטר ותכלול 48 תאי כמוסה.

טרמינל אבו דאבי

אולי זה עדיין לא מקדם את פני הנוסעים, אך טרמינל האמצע המגרש הוא חלק מאוד מהנוף של אבו דאבי כשמגיעים לפאתי העיר.

היא תוכל לעבד 8,500 מטיילים בשעה לאחר פתיחה, ומשתרעת על פני 742,000 מטרים רבועים. טרם אושר תאריך פתיחה.

מוזיאון העתיד

המבנה המושך את העין בדרך שייח זייד בדובאי כבר סיפק כמה תמונות מצליחות באינסטגרם כשהוא מתקרב לסיומו.

החלק החיצוני של הבניין מורכב מ -1,024 חלקים שיוצרו על ידי זרועות רובוטיות אוטומטיות והותקנו במשך 18 חודשים.

המעטפת החיצונית של המוזיאון שעלתה רק 500 מיליון דירהם משתרעת על פני יותר מ- 17,000 מ"ר והיא מכוסה בקליגרפיה ערבית המוארת על ידי נורות לד המופעלות על ידי השמש בלילה.

הוא משלב אלמנטים של תערוכה, תיאטרון סוחף ונושא.

אתר אקספו 2020

אקספו של דובאי אולי התעכב בגלל מגיפת נגיף הכורון, אך זה מלא קדימה לקראת 2021.

במשך שנים, כמעט 230,000 עובדים עבדו ללא לאות באתר שאמור לקבל את פניהם של מיליוני אנשים מ -190 מדינות באוקטובר 2021.

באתר של 438 דונם ישנם 192 ביתנים כפריים, כאשר חלקם דורשים עד 200 עובדים כל אחד.

אחת האטרקציות העיקריות תהיה פלאזה אל וואסל - כיפה מלאה במזרקות, מפלים, פארקים וחצרות דקליים.

קניון מידן אחד

קניונים הם לא רק חנויות ומסעדות בימינו, הם יותר חוויה חיה ונושמת. זה, שנמצא בין אתר המירוצים הקיים במיידאן לרחוב אל חייל, בהחלט אמור לקבל קצת תוספת - כולל מדרון סקי מקורה באורך של כקילומטר וכפר חורף, בתוספת קניון מרכזי של 400 מטר ומתקני כדורגל וקריקט.

אל קנא

מתחם הבידור החדש על קו החוף של אבו דאבי אמור להיפתח לאחר הרמדאן . הפיתוח של 2.6 ק"מ בצד התעלה כולל אקווריום, אקדמיה לספורט אלקטרוני ופעילויות הרפתקאות.

האקווריום המרכזי יהיה ביתם של יותר מ -300 מינים ו -46,000 יצורים.

פיירמונט מרינה אבו דאבי

מבחינה אדריכלית דומה מאוד לאטלנטיס הדקל של דובאי, מלון אקור זה שולט כיום על קו הרקיע של קורניש באבו דאבי.

הבניין בן 39 הקומות יציע חוף פרטי, חמש בריכות שחייה ומתקני ספורט מים. יהיו 563 חדרי אירוח, עם קטגוריות קינג, טווין, דלוקס, זהב וחתימה.

SeaWorld אבו דאבי

בנייה על האטרקציה התיירותית כבר צוברת תאוצה על אי יאס . נאמר כי הוא יושלם ב -40 אחוז באוקטובר 2020, כאשר העבודה תסתיים בסוף 2022.

המקום ששטחו 183,000 מ"ר יתפאר בבתי גידול ומערכות אקולוגיות ייעודיות המיועדות למגוון מינים. זה יהיה ביתם של המחקר הימי המסור הראשון של איחוד האמירויות, חילוץ, שיקום והחזרה.

זאאביל אחד

זוג המגדלים הזה ממוקם ליד מרכז הסחר של דובאי ומחובר באמצעות גשר של 7,700 טון.

לאחר השלמתם, הבניינים יכללו בתי מגורים מפוארים, בית מלון, משרדים וחללי מסחר.

גובהו של מגדל A הוא 304 מטרים  ואילו מגדל B השני 241 מטרים.

סיאל דובאי

בעיר כבר יש את המלון הגבוה בעולם - מלון Gevora בן 356 מ '. עם זאת, אמור להיות בעל שיא חדש, ושוב זה יהיה בדובאי.

בניית מגדל Ciel במרינה של דובאי בעיצומה והיא תגיע בסופו של דבר ל -360 מטר על פי היזם הקבוצה הראשונה.

יהיו בו 1,209 סוויטות מלונות מפוארות ובתי מגורים המשתרעים על פני 82 מפלסים, בתוספת תצפית מזכוכית עם נוף של 360 מעלות.

מסחר חופשי דובאי

השלב הראשון של אזור ה- Dh3.2 מיליארד חופש מסחר אלקטרוני הושק זה עתה .

הוא נבנה בפרויקט באזור אום רמול בעיר, קרוב לשדה התעופה הבינלאומי של דובאי.

בשלב הראשון יהיה 'אשכול עסקי' עם יותר מ -95,000 מ"ר משרדים ו- 50,000 מ"ר של יחידות לוגיסטיות ו"מחסנים מרובי לקוחות ".

מקדש הינדי אבו דאבי

הבנייה בעיצומה באתר אבו מורייקה, כאשר היסודות הצפויים להסתיים באפריל 2021 והמבנה החיצוני יתחיל להתעצב בחודשים הבאים.

מקדש ההינדי הראשון של איחוד האמירויות , יהיה המרכז הגדול בארץ לאנשים מכל הדתות כדי ללמוד על התרבות ההודית לבין הדת ההינדית כשזה נפתח 2023.

הוא יכלול אמפיתיאטרון, אולמות תפילה, ספרייה, מרכז קהילתי, אזור משחקים לילדים, פארקים, מרכז מבקרים ומגרש אוכל.

בית המשפחה אברהמי

עוצב על ידי האדריכל הבריטי הנודע סר דייוויד אדג'יי, זה יהיה מקום לסובלנות וחינוך דתי, להפגיש אמונות עם מסגד, כנסייה ובית כנסת באותו אתר באי סאדיאט .

החזון לבית המשפחה אבאראהמי מקורו לאחר חתימת המסמך על אחווה אנושית לשלום עולמי ולחיים משותפים על ידי האפיפיור פרנסיסקוס והאימאם הגדול אחמד אל טייב בפברואר 2019.

מועד סיום הצפוי של הפרויקט הוא בשנת 2022.