אבו דאבי לא גדולה כמו דובאי. ממש מחוץ למרכז העיר אבו דאבי , הפארק הלאומי מנגרוב הוא התכשיט שבכתר בירת באיחוד האמירויות הערביות. מקום אידיאלי למשפחות, צופי ציפורים וצלמים המעוניינים לברוח מההמולה של העיר לכמה שעות, פארק יפהפה ומפתיע זה ממשיך להיות אחד הנכסים האקולוגיים החשובים ביותר של האמירות, המוגן על ידי הסוכנות לאיכות הסביבה אבו דאבי (EAD) . הפארק הלאומי מנגרוב מהווה כ- 75 אחוזים משטח יער המנגרובים הכולל באיחוד האמירויות הערביות ומהווה נקודה חמה למגוון ביולוגי הכולל יערות מנגרובים, ביצות מלח, בוץ וקהילות אצות.

לרוב נמצא בגדול במי הים של אזורי חוף טרופיים וסוב טרופיים, העצים של המנגרוב משמשים כמגנים על האזור מפני גאות ושפל ומטהרים מים מסביב. המנגרובים יעילים מאוד גם בהוצאת פחמן דו חמצני מהאטמוספירה.

מקום מפלט אמיתי לאוהבי הטבע, המנגרובים הם ביתם של מגוון תושבים מפתיע, כולל סרטנים, אנפות, פלמינגו ודגים. הם מספקים גם בית גידול לצבים, שועלים לזלול ויונקים ימיים כמו הדולפינים ותחשי נהרות. אחת הדרכים הטובות ביותר לגלות נוף שליו ויפה זה היא באמצעות קיאקים, כשהפארק מציע במספר רב של ערוצים .

אל תשכחו להביא את המצלמה שלכם.

הפארק פתוח כל השבוע מהשעה 10:00 בבוקר ועד 23:59, כך שעם הבאתם ציוד צילום מתאים תוכל לצלם את חלק מחיי הלילה בפארק.

למידע נוסף,
בקרו באתר האינטרנט הרשמי של הפארק הלאומי של לגונות המנגרוב המזרחיות.