פסטיבל האוכל בדובאי, יוצא לדרך גם בעונה הקולינרית החל מה- 25 בפברואר 2021. הפסטיבל בן 17 הימים יימשך עד 13 במרץ 2021.

המדריך האולטמטיבי לפסטיבל האוכל בדובאי

הפסטיבל יתמקד בארבעה דגשים קולינריים מרכזיים ומגוונים, מאכלים אותנטיים וביתיים, חוויות מסעדה ייחודיות ותמורה יוצאת דופן לכסף.

זו תהיה הפעם השמינית שבה הפסטיבל השנתי מתקיים בדובאי, ובכל שנה מציע הזדמנויות מרגשות לנסות מאכלים חדשים, ללמוד מיומנויות חדשות ולשמוע הסברים ממומחים קולינריים.

אירועי פופ-אפ יתקיימו ברחבי העיר, כמו קנטינה ביץ הפופולרית, שבוע המסעדות, נקודות חן נסתרות, חוויות אוכל ועוד. יהיה דגש על מותגים מקומיים ומוצרי בית בפרט.

במהלך שלושה סופי שבוע, לאוכלים תהיה הזדמנות להתמכר ולגלות מבחר עצום של מאכלים מרחבי העולם. שבוע המסעדות של דובאי יכלול תפריטים אקסקלוסיביים של למעלה מ- 30 מסעדות בדובאי, מה שמאפשר לכם לבדוק מקומות שעוד לא הייתם בהם.

אתם יכולים גם לצפות לרשימה חדשה של נקודות חן נסתרות לשנת 2021. דובאי היא מקום שבו מסעדות גדולות נפתחות כמעט כל יומיים - אבל יש גם מאות מסעדות פחות מוכרות, שרק מחכות להתגלות.

Foodie Experiences היא סדרת כיתות אמן, שולחנות שף ואוכל חוויתי במקומות ייחודיים ברחבי העיר. לוח הזמנים טרם פורסם, אז עקוב לעקוב אחרי הפירסומים שלי ואחר כך תבחרו מה אתם רוצים להירשם.

התוכנית בת 17 הימים של אירועים הקשורים לאוכל כוללת פעילויות, מבצעים והופעות של שפים מפורסמים ודמויות קולינריות.

פסטיבל האוכל בדובאי, ברחבי דובאי, יום חמישי 25 בפברואר עד שבת 13 במרץ.