לדובאי יש פארק מים חדש לגמרי.

פארק המים ג'ונגל ביי נפתח ב- Le Meridien & The Westin Mina Seyahi Beach Resort & Marina עם שפע פעילויות מרגשות להנאה .

מתחם החוף הידידותי למשפחה ממוקם בנוחות על המפרץ היפה של מינה סהאי, ומציע המון רכיבות מהנות ואטרקציות בכדי להנעים את הילדים בכל הגילאים שעות על גבי שעות.

מגלשות הגוף הם מגלשות עדינות המושלמות שמיועדים לילדים בכל הגילאים.

ילדים קטנים וילדים גדולים ( וגםאתם האמהות והאבות) יהנו משפע של כיף ב"גלים משפחתיים ", בריכת גלים פניאומטית באורך שישה מטרים, המציעה שעות של כיף מתיז.

כאשר הבטן הזו מתחילה לקרקר מרעב, תוכלו לגשת למסעדה באתר, The Beach, המגישה נגיסות קלות לאורך כל היום.

ואם מתחשק לכם להירגע בזמן שהילדים שורפים אנרגיה במים, יש הרבה בקתות מגניבות שתוכלו לנוח בהן - אחרי שתפסתם לעצמכם משקה מרענן מבר החוף כמובן.

עם קסם מינימליסטי וגווני כחול לבן המוקפים בגנים ירוקים ושופעים, יש לפארק אווירה אגאית מובהקת, מה שמרגיש כאילו הועברת היישר לחופי סנטוריני.

הפארק החדש זמין לאורחים השוהים באתר ווסטין דובאי מינה סיהאיי ביץ 'ריזורט ומרינה או בלה מרידיאן דובאי מינה סאיאה ביץ' רזורט ומרינה, וגם לאלו שקונים כרטיס יום באחד מבתי המלון.

פתוח מדי יום בין השעות 10:00-18:00.www.marriott.com (04 399 3333).