המחלקה לניהול מלונאות ותיירות - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ·

הודעה חשובה ומשמחת מטעם אריאל כהן ויולי גדילוב, מארגנות "פרויקט המנהלות והמנהלים"

סטודנטים, בוגרים ומרצים יקרים. אנו נרגשות להודיע על שתי הרצאות שיתקיימו במסגרת "פרויקט המנהלות והמנהלים" של המחלקה לניהול מלונאות ותיירות, הפקולטה לניהול על שם גילפורד גלייזר, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

ההרצאה הראשונה לשנה זאת תתקיים מחר ב-24.11.2020, יום ג' בשעה 19:00, הרצאתו של אלן שטרסברג - המומחה לאמירויות ואמריקה הלטינית. ההרצאה השנייה תתקיים ב-03.12.2020 בשעה 17:00, הרצאתו של ח"כ Asaf Zamir, שר התיירות היוצא.

מועדון "המנהלות והמנהלים" הינו יוזמה מתחדשת של סטודנטיות וסטודנטים מהמחלקה. יוזמה זו הינה פלטפורמה ייחודית שמפגישה בין אנשי/נשות עסקים, יזמים/ות ובעלי/ות עמדות מפתח המהווים את חוד החנית בתעשיית התיירות, הסעדה, פנאי ונופש לבין סטודנטים וסטודנטיות במחלקה לניהול מלונאות ותיירות בבאר שבע ובאוניברסיטת בן-גוריון באילת.

במסגרת ההרצאות אנו כסטודנטים וסטודנטיות זוכים להיחשף וללמוד כמו גם לדון בהתנהלות הפנימית והדילמות העומדות בפני מקבלי/ות ההחלטות הבכירים/ות, ביותר בייחוד בתקופה בה נדרשת גמישות מחשבתית, חדשנות ויצירתיות.

כאמור, המרצה הראשון הוא מר אלן שטרסברג. אלן, מדריך טיולים בעל ניסיון רב בהדרכה בארץ ובעולם. במרוצת השנים ביקר למעלה מ-125 מדינות בכל קצוות העולם. לדבריו, זה לא הסוף. טיולים, צבירת חוויות והכרת תרבויות שונות הן תשוקותיו העמוקות ביותר ועליהן לא מתכוון לוותר. בשנת 2001, "נדלק" על איחוד האמירויות עוד הרבה לפני שהסכם השלום היה באופק. כבר למעלה מעשור אלן מבצע טיסות חוזרות ונשנות לאיחוד (ככה זה כשיש לך דרכון צרפתי) בהן הוא מעמיק את ידיעותיו וחוקר כל אבן ופינה ביעד שייתכן וכבר בשנה הקרובה רבים מאתנו נבקר שם.

במסגרת ההרצאה נדון בשאלות רלוונטיות בנוגע לאופי התיירות באיחוד ולפוטנציאל הגלום בה. ההרצאה השנייה תהיה דיון עם ח"כ אסף זמיר, שר התיירות היוצא. בהרצאה נשמע על כהונתו בתקופה המורכבת ביותר שחווה הענף, אופן ההתמודדות עם המשבר, דעתו על אופן התנהלותה של ממשלת ישראל, נחיצותו של משרד התיירות כמשרד עצמאי, כיצד לדעתו ייראה היום שאחרי ועוד שאלות רבות שמעסיקות את כלל הענף. על מנת שנוכל להבטיח את השתתפותכם/ן בהרצאה, המעוניינים/ות מתבקשים/ות לשלוח מייל למארגנות הפרויקט באחת מכתובות הדוא"ל הבאות:

arielcohen8@gmail.com

gadiloy@post.bgu.ac.il

בנוסף, ההרצאות יתנהלו במתכונת של שאלות תשובות. לכן נבקשכן להוסיף למייל הבקשה את השאלות שתרצו שייענו במהלך ההרצאה.