יא סלאם יא דובאי הוא השיר החדש של הזמר הסעודי בחריין ראשד אלמג'יד & המפיק המרוקאי-שוודי עטור פרסי הגראמי.

הסינגל יצא החודש בשותפות עם מחלקת תיירות דובאי לפסטיבל הקניות בדובאי.

הקליפ ששוחרר לליווי השיר כולל קליפים רבים מציוני הדרך המפורסמים ביותר של דובאי, מבורג 'אל ערב ועד בורג' ח'ליפה, מזרקות הדקלים של דובאי, אטלנטיס, Bluewaters ועוד. הטיול החזותי סביב האמירות מלווה במילים בערבית ובאנגלית.

חלק מהשיר כולל שירה באנגלית של RedOne, עם מילים כמו: "זה איפה שאתה מרגיש חי, לנצח בראש שלך. בכל מקום שאתה עוצם עיניים, דובאי נמצאת תמיד בליבך ... לא משנה לאן תלך בחיים, זה לא משנה איפה אתה נמצא, דובאי תמיד בלב שלך.

הסרטון כולל מספר מהמשפיעים הערבים הפופולריים ביותר של דובאי, כולל קריס פאדה, פוזאזה, קארן ווזן ושרה מוראד. הסרטון מדגיש גם רבים מהנופים המדהימים של דובאי עם רקדנים מוכשרים מרחבי העולם.אולי גם תרצה

עיסאם קאזים, מנכ"ל תאגיד דובאי לשיווק תיירות ומסחר (DCTCM), אמר: "עם יה סלאם יה דובאי, אנו יכולים לחגוג באמת עד כמה דובאי הגיעה להיות יעד בינלאומי מוביל המוכר ברחבי העולם.""בפרק זמן קצר יחסית, העיר התחדשה והתאימה למגמות התיירות המשתנות ולתעשיית הנסיעות העולמית המתפתחת, והשיגה אינספור אבני דרך, השיקה ציוני דרך ברמה עולמית ואירחה אירועים מצליחים הממשיכים למשוך תשומת לב וביקור גלובלי"