החבר'ה במשחקי ארנה המציאו מחדש את משחקי המציאות המדומה עם אטרקציית משחקים חברתית חדשה מלאת אדרנלין. משחקי Arena הוא העתיד של בידור המשחקים מציאות מדומה והבטחות לקחת שחקנים על מסעות ספינינג הראש דרך עולמות אינסופיים.משחקי ארנה מציעים לאנשים מגוון משחקי מציאות מדומה עטורת פרסים, נדידה חופשית, ומעמיקה  שחקנים יכולים לבחור לשחק כקבוצה, לחקור עולמות רחוקים, או להתמודד זה מול זה בקרב שחקנים לעומת לחימה בשחקנים. המצוידים בטכנולוגיית המשחקים המתקדמת ביותר הכוללת אוזניות מציאות מדומה, אוזניות, תרמילים בסגנון צבאי ואקדחים, שחקנים יכולים לשוטט בחופשיות ברחבי עולמות וירטואליים אינסופיים.

דורן דייויס, מנכ"ל ארנה גיימס אמר: "שוק המשחקים של מציאות מדומה הוגש עד כה בצורה גרועה, מושגים ניסו ונכשלו. משחקי ארנה הם העתיד של בידור המשחקים. אנו מבינים שהחוויה צריכה להיות פיזית כמו גם וירטואלית. אנשים צריכים להרגיש שהם שקועים לחלוטין במשחק. במשחקי ארנה אנו מריצים את ליבכם, חבריכם הופכים לבני ברית או ליריבים, ואתם הופכים לגיבור של עולם בלתי מוגבל. זה משחק חדשני, דברים שמעלים שיער! "

משחקי ארנה מציעים מגוון של משחקי מציאות מדומה עבור גיימרים הארדקור וקז'ואל כאחד, עם מערכות המשחקים העדכניות ביותר של המנהיגים העולמיים, Zero Latency ו- HTC. שחקנים יכולים לצפות להדוף התקפות זומבים בלב כדי לעצור את הישרדות זומבי, בעוד שלסול ריידרס יהיו גיימרים שיגישו את החוליה שלהם במשחק האולטימטיבי מול שחקן.  הסינגולריות מעבירה שחקנים לתחנת חלל צבאית חשאית בה הם יכולים לצפות להילחם ברובוטים רוצחים ומזל"טים נוכלים כדי להחזיר את השליטה, ואילו Engineerium, משחק עולם פנטזיה דמוי גלגול, המשלב אתגרי פלטפורמה ומבוך, הוא המשחק המושלם. משחקי הארנה מובאים לשוק על ידי אותו צוות שמאחורי פארקי השטח החופשיים המצליחים להפליא של BOUNCE, שיודעים דבר או שניים להעניק למבקרים חוויות מדהימות ובלתי נשכחות במקומותיהם ברחבי המזרח התיכון.

משחקי ארנה מציעים חוויה שמתאימה לכולם, החל מגיימרים מנוסים ועד כאלה שמעולם לא ניסו זאת בעבר. היכונו לצעד לעולם חדש!

מ- Dhs90.

פתוח כל יום 13:00 22:00

ליד Dubai International Financial Centre - Sheikh Zayed Rd - Dubai - איחוד האמירויות הערביות