נכון, כולם מחפשים הדרכה זולה וזה נפלא. אך החשיבה צריכה להיות שונה. לחפש מדריך איכותי במחיר הוגן לכולם.

מתלונות של מטילים שהיגיעו אלי על מדריכי טיול מקומיים שפגעו באיכות הטיול שלהם .

על מדריכים ממדינות שונות מחוץ לאיחוד האמירויות שיש להם מבטא שקשה מאד מאד להבין את האנגלית.

יש מדריכים שלוקחים אותך לנקודות ענייין ומקציבים זמן ולא מלווים אותך בהסברים מלאים.

יש כאלה שלא עומדים בלוחות הזמנים.

יש מדריכים שיפנו אתכם לקנות מוצרים מזויפים ( לא אותנטיים). למשל: שטיח זהב מזויף עם תעודה מזויפת.

יש מדריכים שדוחפים אותך לקנות דברים "כאילו" בהנחה אבל כשאתה הולך לקניונים אתה רואה בדיוק את אותם מוצרים במחיר זול יותר. בטריפאדוויזור יש הרבה תלונות על מחירים מופקעים שהמדריכים המליצו על קנייה.

אין להאמין לחוות דעת שמספקות החברות עצמם. בגלל חשד להונאה.

מדריכים גרועים עושים תדמית גרועה לאיחוד האמירויות הערביות.

מה הפיתרון?

לקנות מאופרטור רישמי ומוכר שיש לו מדריכים ברמת איכות גבוהה. נכון, זה יכול להיות יקר מהחברה האחרים אבל התמורה גדולה יותר. לידיעה, אופרטור זול יותר כי זה פחות גורמים בשרשרת המזון.

אם אתם רוצים בכל זאת לקנות באינטרנט מאתר שיש לו אבא ואמא והחוות דעת שלו מתבססים באופן אמין ושקיבלו ציון גבוה מאתר האמינות trustpilot ( גוגל משתמש בהם לדרוג עסקים בכל העולם ולא רק על חוות דעת מזויפות שמתפרסמות )

שאתם בוחרים מדריך מקומי דירשו ממנו רישיון של משרד התיירות המקומי ( זה אומר שעבר הכשרה מיקצועית ).

קבלו המלצה מחברים שעשו את ההדרכות.