איחוד האמירויות הערביות היא גן עדן לרכבי יוקרה. ממכוניות יוקרה ועד לכבישי שטח קשוחים, יש שוק לכל דבר בארץ. מקומות כמו מוזיאון המכוניות הקלאסיות של שארג'ה ומוזיאון הרכב הלאומי של האמירויות מסמנים עוד יותר את אהבתה של המדינה למורשת כלי רכב. יחד עם מועדוני מכוניות בדובאי , יש גם כאלה שספציפיים ליאכטות ושייט. דוגמה לכך היא מועדון יאכטות דובאי מרינה היוקרתי , המושלם לשייט יוקרתי או להרפתקאות ים.

No Filter DXB היא תערוכת הרכב הבינלאומית הגדולה ביותר במזרח התיכון ובצפון אפריקה. אלפי מבקרים עולמיים צפויים להשתתף באירוע כולל יצרנים גדולים, מפיצים, מומחי תעשייה, לקוחות משפיעים וכן צבא מעריצים.

בואו לגלות למה אתם יכולים לצפות בפסטיבל לייף סטייל אורבני זה!

מותגים

• Apocolypse

• Bray

תאריך, כרטיסים ותזמונים

התערוכה תתקיים במשך ארבעה ימים בין ה-24 בנובמבר ל-27 בנובמבר 2021. כרטיסים ליום כניסה אחד מתחילים ב-60 דירהם למבוגר ו-30 דירהם לנער (בני 12 עד 18)

• רביעי - 24 בנובמבר: 17:00 עד 22:00

• חמישי - 25 בנובמבר: 15:00 עד 22:00

• שישי - 26 בנובמבר ושבת - 27 בנובמבר: 11:00 עד 22:00

מקום

השנה, התערוכה תתקיים בנמל דובאי במרינה של דובאי .