הכי חשוב לפני הכל לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל כנגד כל הסיכונים וליידע את כל האמת!!!

לדעתי ומניסיון אישי כל מטייל שמבין אנגלית בסיסית יכול להסתדר נפלא בדובאי אבל למי שמעוניין אני ממליץ לבצע טיול מאורגן אך ורק דרך חברות שיש להם הכרות ומוניטין .

הנחיות בסיסיות לטיול בדובאי ואבו דאבי

ביחרו זמני טיול באיחוד האמירויות הערביות מתאימים.

טיסות

חברות התעופה המקומיות נחשבות כטובות ביותר ומוניטין טוב ביותר וגם עם גיבוי ממשלתי.

לאיחוד האמירויות קחו איתכם מזוודה המקסימאלית המותרת יש מה לקנות ובמחירים טובים. הדיוטי פרי שם זול יותר מישראל בצורה משמעותית.

לינות לדובאי ואבו דאבי

בכל טיול תבחרו מלון איכותי ובמקום מרכזי שיהיה מה לעשות בלילה. זהירות מכאלה שמציעים עיסקאות טיסה ולינה במחיר מוזל וחשוד. סימן שמשהו כאן.................

אין צורך לינה בחצי פנסיון. בגלל הצורך לחזור למלון בשעות לא תמיד טובות

יש אתרים שבודקים מחירים של מלונות כך שאפשר למצוא מבצעים זולים ביותר

מסעדות בדובאי ואבו דאבי

יש למעלה מ 330 מסעדות איכותיות בדובאי מכל הסוגים עם מבצעים לכל יום ויום בשבוע

הדרכה בדובאי ואבו דאבי

בחרו סיורים עם מקומים שיש להם ריטינג גבוה.

אטרקציות בדובאי ואבו דאבי

הידעתם כי, יש אפשרות לקבל הנחות של 52% אחוז על כניסות לאתרים וגם......... לא לעמוד בתור.חים

הערות חשובות

אל תאמינו להבטחות ורודות מידי. ראו מה קרה בתקופת הקורונה. ולכן, קנו רק ממקור אמין ומהימן .

קראו את המסמכים לפני שאתם חותמים, ובקשו לדעת כל דבר.