חובבי אמנות יכולים לפגוש את התאום הדיגיטלי של דוויד בביתן איטליה כאשר אקספו 2021 בדובאי יפתח ב -1 באוקטובר 2021. אתמול צוין יום חשוב כאשר העתק התלת-ממדי של דייוויד של מיכלאנג'לו נחשף למספר נבחרים ונכבדים.

סרטון המציג את הגעתו, ההתקנה והחשיפה של העתק התלת-ממדי פורסם בחשבון Instagram הרשמי של @ Expo2020Dubai .הכיתוב " ההיסטוריה פוגשת את הטכנולוגיה כאשר העתק המודפס בתלת ממד של פסל דייוויד של מיכלאנג'לו מגיע לביתן איטליה בתערוכת אקספו 2021 בדובאי. היום אנו חושפים את הפסל באופן רשמי וחוגגים את הגעתו לביתן. אנחנו לא יכולים לחכות לראות מה עוד איטליה תביא לאקספו 2021 דובאי כאשר הדלתות ייפתחו ב -1 באוקטובר 2021. 'התאום הדיגיטלי של דייוויד יהיה  אחד מהאטרקציות העיקריות של ביתן איטליה וזה אחד שחובבי האמנות צריכים להוסיף לרשימת המטלות שלהם לאקספו 2021 דובאי. יצירת הפסל המפורסם בעולם פותחה בפירנצה על ידי צוות המוחות היצירתיים והטכניים של איטליה שהעתיק ב- 3D כדי יהיה השחזור המדויק והמתוחכם ביותר של יצירת המופת של הפסל האיטלקי בהיסטוריה. הפסל הודפס באמצעות אחת המדפסת 3D הגדולה בעולם.

מכיוון שמדובר בהעתק מדויק, הפסל יהיה בגובה 17 מטר. אם אתם רוצים קצת פרספקטיבה, זה כמעט גובהו של ג'ירפה. כן, זה גבוה.

כל התהליך הזה תועד והמבקרים יוכלו לצפות בכל זה בתערוכת אקספו 2021 בדובאי.