דקל מונורייל נחנך בשנת 2009 בכדי להקל על תושבי דקל ג'ומיירה באמצעות מערכת תחבורה נוחה.

פאלם גייטוויי

פאלם גייטווי היא תחנת המונוריל הראשונה שנמצאת בכניסה לאי פאלם ג'ומיירה. מטיילים יכולים לגשת אליו על ידי נסיעה לקצה של פאלם ג'ומירה או באמצעות חשמלית דובאי . התחנה מסודרת היטב עם מעל 1,600 מקומות חניה לנוסעים ברכב אישי.

בתחנת פאלם גייטוויי, זמן היציאה לרכבת הראשונה בכל יום הוא 09:00 בבוקר, ואילו הרכבת האחרונה יוצאת מהתחנה בשעה 21:45. לתחנת פאלם מונורייל אטלנטיס, הרכבת הראשונה מתחילה את הנסיעה בשעה 09:15 בבוקר והרכבת האחרונה יוצאת בשעה 22:00 בערב. התזמנים של מונורייל של פאלם ג'ומיירה נשארים זהים לאורך כל השבוע.

פארק אל איתיחאד

תחנת המונוריל הבאה נמצאת בפארק אל איתיחאד, אחד הפארקים המובילים בדובאי. הפארק פופולרי בקרב חובבי כושר שכן הוא כולל מסלול כושר באורך 3.2 ק"מ ומתקני אימון נייחים שונים. מסלול הדקל מונורייל עובר בפארק ומציע נוף מרענן של הצמחייה.

רוכבים יכולים לצאת בתחנה זו כדי לבקר בקניון גולדן מייל גלריה , מתקן קניות אלגנטי עם מספר מסעדות וחלל בילוי בחוץ.

קניון נחיל

תחנת פאלם מונורייל בקניון נאכיל נפתחה בנובמבר 2019 יחד עם הקניון עצמו. היעד הוא נקודת קניות בולטת בדובאי הכוללת חנויות פופולריות ואטרקציות אחרות למבקרים. מלבד קניות, מתקנים מרכזיים אחרים בקניון כוללים קולנוע, מסעדות ועוד. כעת ניתן גם לגשת לתצפית המדהימה, הנוף בפאלם ג'ומיירה , מקניון נחיל.

פארק המים אטלנטיס AQUAVENTURE

תחנת אטלנטיס של פאלם מונורייל ממוקמת בסמוך לכניסה לפארק המים הפנטסטי אטלנטיס . אטרקציית הפנאי הפופולרית היא חלק מאתר הנופש היוקרתי החוף היוקרתי ביותר של דובאי, אטלנטיס, פאלם . המבקרים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות מים כאן, כולל שנורקלינג, צלילה, חוויות נסיעה מים מרגשות ועוד.

הפוינט

תחנת מונורייל פוינט היא התוספת החדשה לרשימת תחנות המונורייל בפאלם. עם זאת, הוא עדיין לא מבצעי. הפוינט בדובאי, המשתרע על פני 1.4 מיליון מטרים רבועים מדהימים, הוא יעד פופולרי לפעילויות פנאי, כולל אפשרויות לסעודה וקניות. האטרקציה הבולטת ביותר בפואנטה היא מזרקת הדקלים , תצוגת המזרקות הגדולה בעולם.

מחיר כרטיס דקל מונורייל

עלות כרטיס הדקל מונורייל מתחילה מ- AED 10 לנסיעה בודדת, ואילו מחיר כרטיס הלוך ושוב מתחיל ב- AED 15. ילדים שגובהם פחות מ -110 ס"מ יכולים לנסוע בחינם. המונורייל מציע גם חבילות נסיעות שנתיות וחודשיות שונות לנוסעים רגילים.

מטיילים יכולים לקנות כרטיסי מונורייל באופן מקוון דרך אתר פאלם מונורייל או מהתחנות. בכל תחנת מונורייל יש דלפק שירות לקוחות שבו תושבים ותיירים יכולים לרכוש כרטיסי פאלם מונורייל באמצעות מזומנים, כרטיסי אשראי או חיוב. קו הרכבת יקבל בקרוב גם כרטיסי NOL.

הרכבות אמורות לצאת כל רבע שעה.