לגולנד דובאי נכנסת לאביב עם ערימות של ביצים, כיף לכל הילדים.

ביום חמישי 1 באפריל עד 10 באפריל בפארק השעשועים דובאי פארקס אנד ריזורטס , עם ערימות של פעילויות משפחתיות מהנות כולל ציד ביצי פסחא , סדנאות בניית פרחים באביב LEGO

עשר ביצי לגו צבעוניות יוסתרו ברחבי הפארק ומשפחות יקבלו רמזים וחידות שיעזרו להם למצוא את כולן.

אם יצליחו במשימה, הילדים יקבלו תיק לגו טוב.

בנוסף, הילדים יכולים להפגין את כישורי בניית הלגו שלהם בסדנת בנייה ב- MINILAND, שם הם יוכלו ליצור פרח לגו משלהם.

ברגע שהילדים יהיו מרוצים מיצירת המופת שלהם, הם יוכלו לבקש להוסיף אותה לגן הפרחים של לגו של הפסחא בו מוצגות הביצים, ארנבות ופרחים חמודים.

קטנטנים יכולים להעביר את הזמן בסדנת המחול של לגו.

לחלופין, ילדים יצירתיים יכולים לקשט עוגות חג הפסחא שלהם בקפה טרסה.

אבל זה לא הכל, מכיוון שילדים יאכלו בחינם בכל חוויית האביב, כל המשפחות יקבלו לבנה לגו של חג הפסחא במהדורה מוגבלת 2021.

כבונוס נוסף, התארגנו והזמינו מראש כדי לחסוך לעצמכם 20 אחוז ממחיר הכרטיס.

1 באפריל - 10. אפריל LEGOLAND דובאי, Parks & Resorts דובאי, דובאי, www.LEGOLAND.ae