חסכו כמה שקלים בעזרת ההנחות והדילים השווים ביותר לארוחת בוקר, צהרים וערב ברחבי העיר.

בחודשי הקיץ חלק מהמקומות עלולים להיות סגורים זמנית או לעבוד בשעות אחרות לכן תמיד וודאו שהמקום אכן פתוח לפני ביקורכם.

הרבה מהמסעדות מציעות דילים משתלמים במיוחד בכל ימות השבוע, במיוחד בימי ראשון-חמישי. בקישור הבא תוכלו לקבל רשימה של כל המסעדות אשר מציעות דיל משתלם עם פירוט על כל מסעדה. האווירה, האוכל, כתובת ושעות הגעה מומלצות. וודאו כי אתם קוראים בעיון ובוחרים את הארוחה המושלמת בשבילכם.

רשימה מאד חלקית של המסעדות ביום ראשון. יש גם מבצעים מיוחדים לכל יום בשבוע טעד ועוד סוגים יחודיים של מסעדות שפורסמו באינטרנט ( מומלץ לחפש לפי הכותרת של כל שורה)

מבצעים ו\או הנחות במסעדות בדובאי בימי ראשון

מבצעים ו\או הנחות במסעדות בדובאי בכל השבוע

דילים והנחות לארוחות צוהריים בדובאי ביום ראשון

Zuma

מסעדה אסייתית מציינות ומוכרת מאוד ברחבי העיר בזכות האוכל הטעים שמוגש בה. תוכלו להנות מאופציה מוזלת לארוחה עסקית מפנקת שהמסעדה מציעה בשעות הצהריים. בארוחה תקבלו שתי מנות – סושי וגיוזה ומרק מיסו כתוספת כלולה. האוכל מוגש די מהר לכן זו גם אופציה טובה אם אתם קצת לחוצים בזמן.

כתובת: Gate Village 6, DIFC

שעות הגעה מומלצות: ראשון עד חמישי 12:00-14:00

Café Belge

עסקית משתלמת במיוחד המכילה שתי מנות לבחירתך, ומשקה אחד בצד. תוכלו להרחיב את הארוחה לשלוש מנות במחיר סמלי אז אל תחששו להגיע רעבים במיוחד, המסעדה מכירה את התאבון של תייר אחרי בוקר שלם של הליכה בשמש.