אבו דאבי נעה במהירות במורד המסלול השנה החדשה עם מכירת נסיעות-קולי - טיסות ליוון רק Dhs1.

כרגע רק ביוון מחיר הטיסה לכיוון 1 דירהם . דירהם אחד מעניק לך גישה למדינה המייצגת את כור ההיתוך של הציוויליזציה המערבית.

זהו יעד כמעט שאין שני לו לספק חוויה היסטורית וגסטרונומית. וזה מסלול, שכן כל אלה המשרתים על ידי חברת הלואו-קוסט, יופעלו במטוסי איירבוס A321neo חדשים ונוצצים.

יש 2,021 כרטיסים למכירה למסלול בין אבו דאבי לסלוניקי (אתונה) ולמרות שהמחיר הוא כרטיס לכיוון אחד, הוא תקף לשני הכיוונים, כך שתוכלו לקחת טיסה הלוך ושוב מ- DHS2 בלבד.

ברצינות. נוסף על כך אין מס - אתה יכול לקנות טיסה הלוך-חוקית ליוון עבור Dhs2.

מחיר זה כולל תיק נשיאה קטן בחינם, אם אתה רוצה מזוודות. המחירים מתחילים בסביבות החזרת Dhs200 או ה- Dhs122 .

מחיר הנסיעה

עלויות הכרטיס המדהימות הללו ללא ספק מוגבלות במספרן, כרגע ניתן להזמין מחיר הלוך חזור שיוצא ב -15 בינואר וחוזר ב -18 בינואר. סך הכל, Dhs2.

תמונה מתוך אתר למטייל

קיס ואן שייק, מנכ"ל חברת וויז אייר אבו דאבי, אמר: "כחברת התעופה הלאומית החדשה של איחוד האמירויות, המציעה סוג חדש של נסיעות אוויריות, אנו מקבלים את פני השנה החדשה בסטייל. כחברת תעופה במחיר נמוך במיוחד, אנו רוצים לספק למטיילים את האפשרות לבקר ביעדים מרגשים במחירים נגישים במיוחד. אנו מצפים שהכרטיסים האלו ימכרו במהירות - מצפים לראותכם בקרוב על הסיפון! "

דרישות הסגר

כמו תמיד אנו ממליצים לבדוק את ההגבלות על נסיעות נכנסות ונסיעות לפני שאתה מזמין כרטיסים.

בעת כתיבת שורות אלה יש כרגע הסגר לשלושה ימים לכל המגיעים הבינלאומיים (למעט מבריטניה, שם תקופת ההסגר היא שבעה ימים).