תקציר על מרכז סהרה

מרכז סהרה הוא אחד מיעדי הקניות הגדולים בשרג'ה ומהמובילים באיחוד האמירויות הערביות. ממוקם באופן אסטרטגי על גבול דובאי-שרג'ה, מרכז קמעונאות זה מציע למבקרים בו חווית קניות משובחת באיחוד האמירות הערביות. תוכלו למצוא כמה מהחנויות המועדפות עליכם וגם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות לסעודה, בידור ופנאי.

צפה עלמרכז הקניות במסך פנורמי 360 מעלות לכל הקומות

מאז שפתח את שעריו בפברואר 2002 הפך הקניון לנקודת ציון של שרג'ה שהיא היום גדולה וטובה מאי פעם.

השנה יעד האופנה הפופולרי ביותר של שרג'ה הרחיב את ההיצע עם מתקנים משודרגים חדשים, מסעדות וחנויות נוספות כחלק מהרחבה של מיליון מטרים רבועים שהושלמה לאחרונהנ.

מרכז סהרה כולל את פארק הבידור המקורה הגדול ביותר באיחוד האמירויות הערביות. הרפתקאות עולם הוא פארק שעשועים דינמי רחב ידיים המציג 21 נאטרקציות מרתקות, כולל רכבת ההרים המקורה הראשונה של איחוד האמירויות הערביות, רכבת מוגבהת לילדים, מתקן גו-קארט דו-מפלסי, רכבת המוטו הראשונה ואחד האזורים הגדולים ביותר בארבע מפלסים לסופטפליי. ילדים.

כחלק מהשיפורים המתמשכים בקניון, בתי הקולנוע של נובו שופצו לחלוטין וכללו שלל מתקנים חדשים, מה שהופך את הלילה בקולנוע לחוויה מרגשת עוד יותר.

קונים ומשפחות רעבים יכולים לבחור מתוך מבחר רחב של אמצעי מזון ומשקאות הממוקמים בקומתלאוכל, שם הם יכולים למצוא מגוון של מאכלים בינלאומיים, לצד מספר בתי קפה ומסעדות איטלקיות, סיניות, איראניות, הודיות וערביות, וכולן מובטחות שיעמדו בטעמן של כל קבוצות הגיל והלאום.

בין חוויות הסעודה החדשות המוצעות ניתן למצוא מגוון של שקעים הכוללים מותגים בולטים כמו פול, דין בסט, מסעדת טייק, Vapiano, קונדיטוריה ובית קפה פורטופינו, מסעדת Makani, מסעדת מאכלי ים Dampa Feast ו- Yoko Sushi.

מרכז סהרה פתוח בין השעות 10: 00-23: 00 בימי חול ו -10: 00-12: 00 בסופי שבוע.

רשימת חנויות שארג'ה במרכז סהרה - לפי סיווג

החנויות במרכז סהרה שרג'ה מציעות הכל תחת קורת גג אחת. זה ביתם של מותגים בינלאומיים כמו Debenhams, H&M, Marks & Spencer ורבים אחרים. בואו לגלטות כמה ממותגי הקמעונאות הבולטים ומוצרי הבוטיק שתמצאו במרכז סהרה שרג'ה.

חנויות אופנה

MANGO

מאז 1984, MANGO הוא מותג ספרדי רחוב פופולרי הידוע ברחבי העולם בזכות עיצוביו האופנתיים ובדי הפרימיום. MANGO הוא מותג אופנה מודרני במרכז סהרה שרג'ה עם מגוון של בגדי קז'ואל ורשמיים.

• מיקום: מזרח אטריום

• ליצירת קשר: + 971-6-530-2547

R&B

R&B היא קמעונאית אופנת רחוב המציעה ביגוד איכותי במחירים מוזלים. הקונים יכולים למצוא בגדים לילדים, גברים ונשים, כולל הנעלה ואביזרים.

• יצירת קשר: + 971-56-526-8747

הבא הוא מותג אופנה וסגנון חיים רחוב בריטי גבוה שהושק בשנת 1982. בסניף שלהם במרכז סהרה יש מגוון הנעלה, ביגוד ואביזרים לגברים, נשים וילדים. בחנות יש גם אוסף טוב של תלבושות חצי רשמיות.

• ליצירת קשר: + 971-6-531-6409

טומי הילפיגר

טומי הילפיגר הוא מותג אופנה בינלאומי המציע מגוון תלבושות מעולות לכל אירוע. טומי הילפיגר ידוע כביגוד לכולם עם סגנונות ועיצובים שונים, החל מזדמנים ועד פורמלים.

• ליצירת קשר: + 971-6-537-7754

JURY AL KUWAIT

חנות פופולרית, מציעה מגוון רחב של שמלות מדהימות ותלבושות אחרות לנשים. התלבושות מיוצרות מחומר איכותי עם פירוט מוקפד בעיצוב ובעיצוב.

• ליצירת קשר: + 971-6-554-2420

חנויות לילדים במרכז סהארה שארג'ה

להלן כמה חנויות מרכז סהרה שארג'ה המהוות תענוג לילדים:

TOYS R US

טויס אר אס פופולרי ברחבי העולם, במיוחד בקרב קונים צעירים. לחנות יש גם סניף במרכז סהרה. ב- Toys R Us במרכז סהרה שארג'ה יש מגוון צעצועים חינוכיים ורכבים באוסף הנרחב שלהם.

• ליצירת קשר: 971-6-531-5915

SMART BABY

סמארט בייבי היא חנות לילדים במרכז סהרה שרג'ה המציעה מגוון רחב של מוצרים לתינוקות, פעוטות ואפילו לתינוקות. תוכלו להשיג צעצועים רכים, הנעלה לתינוקות ואביזרים ללילדים.

• ליצירת קשר: 971-56-993-0242

THE BABYSHOP

בחר מתוך מגוון תלבושות מקסימות עבור ההתינוקות שלך ב- The Babyshop. לרשת יש גם מותגים בינלאומיים שונים הכוללים את לי קופר, ברבי, דיסני, מאווי ובניו, גראקו, פרארי ופישר-פרייס.

• יצירת קשר: + 971-6-552-4336

MOTHERCARE

טיפוח האם הוא מותג ידוע לפריטים לתינוקות. הם כוללים מגוון של מוצרי טיפוח לתינוק, כולל סבלים, צעצועים חינוכיים, ביגוד ומוצרים אחרים.

• צור קשר: + 971-6-531-6425

חנויות אלקטרוניקה במרכז סהרה

להלן חנויות קמעונאיות, שם תוכלו לרכוש את הגאדג'טים האחרונים:

BOSE

Bose הוא אחד מחנויות האלקטרוניקה הפופולריות ביותר בסהרה סנטר שארג'ה. מותג אלקטרוניקה בינלאומי מוביל, Bose מציע לכם מגוון מוצרי שמע ווידאו פרימיום, כולל מערכות קולנוע ביתי.

• מיקום: אטריום המזרחי, קומה ראשונה

• ליצירת קשר: + 971-6-574-6833

JBL

אם אתם חובבי רמקולי JBL, יש מגוון רחב של אוזניות פרימיום ורמקולים לשימוש אישי ומקצועי בחנות זו. קנו את המיטב בטכנולוגיית השמע, כולל רמקולי JBL מתקדמים.

כמה חנויות אלקטרוניקה אחרות במרכז סהרה שרג'ה הן:

• Sony

• Thomsun Music

חנויות קוסמטיקה ובושם במרכז סהארה שארג'ה

בין אם אתם מחפשים ניחוח אהוב או מותג של שפתון, תוכלו לבקר בחנויות אלה של סהרה מרכז שרג'ה:

• Diamond Al Oud Perfumes Trading בקומת הקרקע

מרכז סהרה ממוקם על הגבול בין שרג'ה לדובאי. הנה הכתובת המלאה ופרטי יצירת הקשר:

• מיקום: רחוב אל נהדה - אל נהדה 1, שרג'ה

• שירות לקוחות: + 971-6-531-6611

מה שעות הפתיחה של חנויות מרכז סהרה?

להלן שעות הפתיחה של חנויות ומוצרי מזון במרכז סהרה שרג'ה:

• שעות המסחר בקניונים: 10:00 עד 23:00 (ראשון עד רביעי) | 10:00 עד 12:00 (חמישי עד שבת)

כיצד להגיע למרכז סהרה מדובאי?

אם אתה מתכנן לבקר במרכז הקמעונאי הזה מדובאי, סע ב"דרך אתיחאד "בדובאי-שרג'ה. קח ימינה ליד מחלף אל נהדה. לאחר מכן תראו שלטים שיפנו אתכם לקניון.

כחלופה, ביקור בחנויות בקניון אנסאר שרג'ה הוא גם אפשרות טובה.