מאז שהושקה באוקטובר 2020, מזרקה בפוינט בפאלם ג'ומיירה , היא זכתה להצלחה מסחררת וגם זכתה בשיא עולמי גינס כ"מזרקה הגדולה בעולם ". בזמן שאתה יכול לצפות מהטיילת, האפשרות הטובה ביותר לקבל את כל החוויה היא להזמין שולחן באחת המסעדות הרבות של פוינט, המשקיפות אליו.

בראנץ' ועוגה ליד הים

אם אתם חובבי מנות אינסטגרם, בהחלט תרצו לבקר בבראנץ' ועוגה. המותג, שמקורו בברצלונה, פתח זה עתה מקום שני ב"פוינט ", בשם בראנץ' אנד קייק בים. הקפידו ללכת בתיאבון מכיוון שמאכלים אלה כמו המבורגרים וצ'יפסם אינם דבר של מה בכך.

בראנץ' ועוגה ליד הים, פוינט, פאלם ג'ומיירה, דובאי, ראשון עד רביעי בין השעות 8:00-22:00, חמישי ושישי בין השעות 8:00-22:30.

@brunchandcakeuae

אייזה

אם אתם חובבי אוכל יווני-ים תיכוני אותנטיעם מגוון של אוכל יווני אותנטי כמו גבינות, זיתי קלמטה, פירות ים ים תיכוניים ובשרים, תוך כדי צפייה במופע מזרקת הדקלים.

Aiza, The Pointe, Palm Jumeirah, דובאי, ראשון עד רביעי בין השעות 18:00-22:00, חמישי ושישי 18:00-15:00.

@aiza_dubai

אָטָד

אם אתם רק מחפשים משקאות בכדי לצפות במופע מזרקות הדקלים. זהו המקום האידיאלי לטעום קוקטייל יצירתי, ולהשקיף על מזרקות הדקלים.

Bramble, District District, The Pointe, Palm Jumeirah, ראשון עד יום ראשון בצהריים עד חצות, שישי ושבת בצהריים עד 01:00.

@brambledxb

שיקגו

חוויה קולינרית מגניבה,  בהשראת רובע אריזות הבשר הידוע לשמצה בשיקגו,תוכלו למצוא תפריט שלוקח ברצינות בשר מעושן, לצד קוקטיילים פריכים ונופים מדהימים של מזרקת הדקלים.

שיקגו , The Pointe, פאלם ג'ומיירה, דובאי, ראשון עד רביעי 12: 00-12: 00, חמישי 12:00-13:00, שישי 11:00-01:00.

טל ': ( 04) 580 7983.

@chicagomeatpackersdubai

גרוב רוד

מסעדה זו בהשראת אוסטרליה, עם חללי פנים ומרפסת רחבת ידיים עם נוף למזרקה. , גרוב רוד מציע ארוחות חינם לילדים בכל ארוחה למבוגרים שנרכשת.  בתפריט פלטת פירות ים לשניים, פיש אנד צ'יפס קלאסי וארוחות בוקר בסוף השבוע הזמינות עד השעה 16:00.

גרוב רוד, פוינט, פאלם ג'ומיירה, ראשון עד רביעי, 17:00 עד 22:00, יום חמישי 17:00 עד 23:00, שישי ושבת בצהריים עד 22:00.

טל ': (04) 564 9874.

groverd.com

סאמאקיה

עבור כל הדברים כמו דגים ופירות ים, לך אל Samajke ב Pointe . השף מומחה לדגים, כך שתדעו שאתם בידיים בטוחות במסעדה בסגנון יווני. המסעדה משתרעת על פני שתי קומות, וכוללת פינת אוכל נינוחה, בר בקומה העליונה ושתי טרסות מדהימות, המספקות נקודת צפייה מושלמת לצפייה במזרקות הדקלים.

המסעדה והטרקלין Samajke, The Pointe, פאלם ג'ומיירה, דובאי, פתוח 12:00 עד חצות מדי יום.

טל ': (04) 584 6777.

samakje.com

זור

חובבי המטבח האוזבקיסטני והים תיכוני ייהנו מזור. המנות המסורתיות כוללות מרקים מבשר בקר וטלה אוזבקיים המכונים צ'וכווארה ושורפה, כמו גם מנה של בשר טלה המוגש בעדינות עם אורז. במקום בן שתי הקומות יש מרפסת חיצונית רחבת ידיים ממנה תוכלו ליהנות ממזרקת הדקלים החדשה.

זור, פוינט, פאלם ג'ומיירה, מדי יום בשעות 13:00-17:00 ו -18:00 עד 01:00.

טל ': (0) 4 566 9612.

zor.ae

ביסטרו מטרושקה וג'רדין

המקום חדש והמהודר Matroshka Bistro & Jardin מושפע מתרבויות רוסיות וצרפתיות, הניכר הן במטבח והן בעיצוב. מתגאה בסביבה מרגיעה בסגנון ביסטרו עם מקומות ישיבה בטרסה בקומת הקרקע, ופינת אוכל יוקרתית יותר בקומה העליונה - בהשראת רוסית וצרפתיתת של תחילת המאה העשרים. יש ביסטרו מגניב בקומה התחתונה, ובקומה העליונה זה מאד מפואר, ם קירות עם פאנלים לבנים, נברשות קריסטל מפוארות תלויות מהתקרות וכיסאות קטיפה אדומים מפוארים. הטרסה החיצונית היא מקום יפה ממנו ניתן לצפות במופע מזרקת הדקלים.

Matroshka Bistro & Jardin, The Pointe, Palm Jumeirah, דובאי, ביסטרו (למטה) פתוח מדי יום בין השעות 17:00 לחצות, le Jardin (למעלה) פתוח מדי יום בין השעות 17:00-01:00.