דובאי מאירה לקראת דיוואלי 2020 - תרתי משמע.

לרגל הדיוואלי, המתרחש בשבת 14 בנובמבר, נקודות איקוניות ברחבי דובאי יאירו את שמי הלילה עם מופעי זיקוקים ענקיים.

יש הרבה חגיגות דיוואלי שקורות ברחבי דובאי השנה וריכזנו את כולם כאן .

קניון פסטיבל העיר דובאי

תארו לעצמכם, מופע האור, הלייזר, האש והמזרקות השובר שיא בקניון פסטיבל סיטי דובאי חוגג את דיוואלי עם מופע מסיבי . המופע יספר את סיפורו של גן האתי, לב - סיפור מחמם על הרפתקאותיו של פיל תינוק ברחבי הודו, כמו גם ביצוע של להיט הפופ ההינדי העולמי ג'אי הו.

18:30 מדי יום. נמשך עד יום שבת 21. נובמבר. פסטיבל ביי, פסטיבל דובאי קניון, www.dubaifestivalcitymall.com .

כפר גלובלי

הכפר הגלובלי של דובאי נפתח לאחרונה לעונה ה -25 שלו ומוסד דובאי חוגג את פסטיבל האורות עם קרנבל מסיבי של הופעות, הופעות חיות, דוכני אוכל וכמובן זיקוקים. תצוגת הזיקוקים תאיר את השמיים בשעה 21:00 ביום חמישי 12 בנובמבר וביום שישי 13 בנובמבר והמבקרים יטופלו גם במופע 'המוחלט של בוליווד' בו יופיעו 16 רקדנים המופיעים על הבמה המרכזית של הכפר הגלובלי, ואילו 'אורות, מצלמה'. , פעולה ... בוליווד! ' המופע ייקח את האורחים אל מאחורי הקלעים של הסרטים הגדולים ביותר של הקולנוע ההודי .

12 בנובמבר ושישי 13 בנובמבר, 21:00. דרך השייח 'מוחמד בין זייד, www.globalvillage.ae .

הפוינט

המזרקה החדשה לגמרי של דקל ג'ומיירה אמורה להעלות מופע זיקוקי דינור מדהים ביום שישי 13 בנובמבר. מזרקת הדקלים , שהוכתרה לאחרונה כמזרקה הגדולה בעולם. , כל מי שסועד בפוינט יכול ליהנות גם מ- 25 אחוזים הנחה מתפריטים מיוחדים של דיוואלי הזמינים במקומות נבחרים.

שישי 13 בנובמבר, 21:00 ואילך. פוינט, פאלם ג'ומיירה, www.thepointe.ae .