המוזיאון הייחודי ביותר בעולם מוכן לקחת אותנו לטיול אל העתיד! פרויקט שאפתני של קרן העתיד של דובאי, מוזיאון העתיד, מתוכנן להיפתח ב-22 בפברואר 2022. הוד מעלתו, שייח' מוחמד בן ראשיד אל מכתום, כינה אותו "הבניין היפה ביותר עלי אדמות", פרסם כמה תמונות מדהימות של המוזיאון. בואו נסתכל מקרוב על מה טומן בחובו הפלא האדריכלי המפואר הזה בהשראת הקליגרפיה עבור המבקרים בו.

המוזיאון כבר מדורג על ידי נשיונל ג'יאוגרפיק כאחד מ-14 המוזיאונים היפים בעולם, המבנה נטול העמודים מתנשא לגובה של 77 מטרים ומשתרע על כמעט 30,000 מ"ר. המוזיאון הוא לא רק פלא ויזואלי ותרבותי אלא גם פורץ דרך במונחים של טכנולוגיה מודרנית.

הבניין המהפכני בדובאי שואף לחקור את עתיד הבינה המלאכותית וטכנולוגיות חדשניות אחרות. מלבד היותו אטרקציה תיירותית, המוזיאון יספק במה לקורסים מתקדמים, סדנאות מיוחדות, כנסים מדעיים ובדיקת אב טיפוס של ההמצאות האחרונות.

מבנה המוזיאון

המבנה נוצר על ידי Killa Designs. מוזיאון העתיד של דובאי מעוצב כמו אליפסה כסופה מבריקה עם מרכז פתוח. ממוקם ליד מגדלי האמירויות, הוא מחולק לשלושה חלקים: הגבעה הירוקה, הבניין והריק. הגבעה הירוקה מייצגת את כדור הארץ, בעוד הבניין הנוצץ והעתידני מסמל את האנושות. לבסוף, חלל המבנה העליון מסמל חדשנות.

אמנות ושירה הם היבטים ברורים בעיצוב המבנה של מוזיאון העתיד. תמצאו קליגרפיה ערבית חקוקה בחלק החיצוני, כולל ציטוטים הקשורים לעתיד של ראש ממשלת איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן ראשיד אל מכתום.

בחלל התערוכה שני גשרים מקשרים, כאשר גשר אחד מתחבר לתחנת המטרו Emirates Tower והשני למגדל Jumeirah Emirates.