לה פרל של דרגונה La Perle By Dragone

מופע של דרגונה לה פרל נפתח בעיר אל הבטור, דובאי, בתיאטרון בן 10 קומות. הכנת לה פרל לקחה חמש שנים, ובמהלך השנה הראשונה שלה "כל הזמן דרגונה שיבץ ושיפר" את המופע. מופע הקבוע הראשון של דובאי, לה פרל, הוא חגיגה לחושים. חוויית תיאטרון סוחפת הכוללת תצוגות אווירות מרגשות, פעלולים ימיים ואקרובטיקה, ואפקטים מיוחדים ואשליה מתקדמים ( מפלים, שריפות, אופנוענים שבתוך כדור מתכת תלוי, אקרובטיקה למים ותכונות אחרות) והכול ב" תיאטרון אקווה " ייעודי הכולל תיאטרון על הבמה ובריכה. אתם תהיו שקועים בביצועים, עם נוף 270 מעלות של המדינה. מופע חי מיוחד במינו, הסיפור בהשראת רוח העבר, ההווה והעתיד של דובאי. הזמינו את הכרטיסים מראש בכדי להבטיח את בחירת המושבים ותזמון ההופעה שלך. כמה סיורים מרובי אטרקציות מציעים כניסה מוזלת. תוכלו לשדרג לחבילת כרטיסים הכוללת ארוחת ערב במסעדה סמוכה או, להזמין חבילה הכוללת העברות הלוך ושוב. אפשרות אחרת משלבת כרטיסי מופע עם שייט בתעלות בדאו ערבי קלאסי. ההופעה בלה פרל נמשך כ -90 דקות ללא הפסקה. מותר לצלם ללא פלאש. קוד לבוש קז'ואל. התיאטרון נגיש לכיסאות גלגלים. יש גישה ישירה מכביש שייח זייד, עם חניה באתר, ומוניות זמינות. נמצא גם במרחק הליכה מתעלת המים של דובאי. מתקיימים פעמיים ביום מיום שלישי עד שבת, עם אחר הצהריים מוקדמים נוספים בשבת. האורחים מתבקשים להגיע לפחות 30 דקות לפני מועד ההצגה. המאחרים עשויים לשבת במושבים שונים בכדי למנוע הפרעה של אורחים אחרים. פרנקו דרגונה, מנהל אמנותי ותיאטרון הידוע בשימוש בבמות מים ותערובת ייחודית של תיאטרון וריקוד והוא אחד מיוצריו של סירק דו סוליי, דראגון הוא גם הכוח היצירתי מאחורי המשקפיים לה ריב בלאס וגאס ובית המים הרוקדים במקאו.

המלצות: הצגה מדהימה שכולם צריכים לצפות אם אתם גרים בדובאי או סתם מבקרים. מוצע לכם להזמין כרטיס זהב. אתה תהיה קרוב יותר לאזור ביצועי המרכז. אל תבחרו מושב קרוב מדי לבמה מהאפשרות להרטבות שאתה נרטב. לבחור מושבים משורה 3 או 4 ומעלה. ככל שאתה קרוב יותר תוכל לראות את המבצעים קל יותר, אך ככל שאתה גבוה יותר אתה רואה את כל ההופעה.