לרגל יום השנה השלישי ללובר אבו דאבי, אנו שמחים לבשר על צאתו של סרטנו הראשון, היסטוריה כובשת של האנושות בהשראת יצירות האמנות של המוזיאון. טיילו בזמן בעקבות יצירות המופת של הלובר אבו דאבי ותנו לעצמכם להיות מונחים על ידי קולותיהם של סעוד אל קאעבי, צ'רלס דאנס ואיירין ג'ייקוב. הצטרפו אלינו לבכורה העולמית ב -11 בנובמבר החל מהשעה 19:00. ערבית: 19:00 אחר הצהריים (אזור הזמן במפרץ) אנגלית: 20:00 בערב (אזור הזמן במפרץ) צרפתית: 21:00 אחר הצהריים (אזור הזמן במפרץ) הסרט יהיה זמין באתר הלובר אבו דאבי החל מה- 12 בנובמבר. עקבו אחרינו וגלו את מסתורי העבר ... דופק הזמן, סרט בן 40 דקות בבימויו של הלובר אבו דאבי, מספר את סיפורו של האנושות באמצעות יצירות אמנות מתרבויות שונות. זה לוקח אותך למסע בזמן, פיוטי וסוחף, דרך יצירות המופת של אוסף המוזיאון והלוואות ממוסדות אחרים. דופק הזמן הוא הזמנה לפתוח את הדמיון ולפתח את סקרנותך. זה מראה שבני אדם משותפים יותר ממה שהם יכולים לדמיין. המוזיאון הפקיד את יצירת הצליל בידי אלכסנדר פלאנק, מפיק הרדיו בתרבות צרפת; בליווי אנטואן ריצ'רד למימוש. התסריט הוא יצירתו של הסופר והמחזאי סטפן מיצ'קה והמוזיקה המקורית, יצירתו של המלחין הצרפתי ג'ונתן מוראלי (סיד חשוב). מוחמד סומג'י, ראש הסטודיו לעיצוב חזותי מבוסס דובאי Seeing Things, היה אחראי על יצירת הסרט. שלושה אמנים מוכשרים מספרים לכם את מסתרי יצירתם של יצירות האמנות הללו. לגרסה הערבית, שחקן אמיר, מפיק ומגיש טלוויזיה סעוד אל כאבי (עיר החיים, הפלטפורמה). עבור האנגלי, השחקן, התסריטאי והבמאי הבריטי צ'רלס דאנס (משחקי הכס); ועבור הצרפתים השחקנית הצרפתית-שוויצרית אירן ג'ייקוב (שלושה צבעים: אדום). קרדיטים: הפקה מקורית של הלובר אבו דאבי.