אתם מוזמנים להאיר, להעיר ולהוסיף. תודה

• האיים שנבנו באופן מלאכותי של דובאי היו בעבר הגדולים בעולם. לבניית איי הדקלים של דובאי נדרשו 94 מיליון מטרים מעוקבים של חול שמקורם באדמות ים עמוקות ו -5.5 מיליון מטרים מעוקבים של סלע שהובאו מ -16 מחצבות ( איי הדקלים המלאכותיים של דובאי משתמשים בחול מספיק בכדי למלא 2.5 בנייני אמפייר סטייט). איים אלה המשתרעים אל המפרץ הפרסי, מעוצבים ככף תמרים, הגדילו את קו החוף של דובאי בלמעלה מ -520 קילומטר. כאן תמצאו מלונות, דירות מגורים, ואפילו פארקי שעשועים.

• 300 איים עולמיים נבנו בצורת היבשות. איי העולם הם מעשה ידי אדם. ארכיפלג של 300 איים מלאכותיים פרטיים בצורת הגלובוס .

• מגדל בורג’ אל חליפה מתנשא לגובה של 828 מטרים ונחשב לגבוה בעולם ולכן נראה למרחק של 95 ק”מ, כך שאנשים עד דרום בחריין או קטאר יכולים לראות זאת בפועל. הזמינו מראש את ביקורכם במצפה בקומות העליונות, במיוחד למקומות הומים כמסעדות פופולריות. מרפסת התצפית בקומה 124 היא מרפסת התצפית השלישית בגובהה בעולם והגישה אליה הציבור נגיש. המסגד הגבוה בעולם בקומה 158. מועדון לילה גבוה בעולם בקומה 144. בריכת השחייה הגבוהה ביותר בעולם בקומה 76, מעליות מהירות בעולם ב 18 מטר לשנייה.

• הצום ברמדאן נמשך זמן רב יותר אם אתה בבורג ‘ח’ליפה. בורג ‘ח’ליפה כל כך גבוה שאנשים מעל הקומה ה -80 בעצם מקבל יותר שעות של אור שמש ליום מאשר אנשים בגובה הרחוב. מה שאומר שהם צריכים לחכות זמן רב יותר כדי לשבור את הצום ברמאדן, כמו סיום הצום תלוי בזמן שהשמש השוקעת .

• מגדל הנסיכה Princess Tower , מבנה המגורים הגבוה בעולם 101 קומות, בגובה 413.4 מטר. במקום השלישי בגובהו בדובאי.

• בדובאי נמצא הקניון השני בגודלו בעולם אחרי קניון ווסט אדמונטון באלברטה, קנדה .

• מפל בתוך קניון דובאי תוכנן באשליה. אם אתה בוהה או מתרכז מספיק חזק באחד הפסלים שצוללים מהמפל, האחרים נעלמים.

• לפחות 10 גורדי שחקים נבנים בדובאי מדי שנה בשנת 1991 מרכז הסחר העולמי בדובאי היה גורד השחקים היחיד בעיר כולה. שלושה עשורים מאוחר יותר והעיר מדורגת במקום הרביעי בעולם במספר גורדי השחקים שהושלמו .בשנת 2007 היא השנה הגבוהה ביותר בה הושלמו 41 בניינים שגובהם יותר מ -100 מטר.

• מלונות היוקרה בעיר הם במחירים זולים יותר ממלונות במקומות אחרים בעולם עם תמורה מלאה ביחס לתמחור.

• דובאילנד תהיה כפולה מגודל דיסני וורלד בפלורידה, ותזכה בתואר יעד התיירות היחיד הגדול בעולם.

• המלון היחיד בעולם עם שבעה כוכבים הוא מלון הבורג’ אל ערב, חדר לילה עולה החל מ-1600 דולר.

• הבורג’ אל ערב משתמש בהמון הרבה זהב כחלק מהתפאורה שלהם. כמה בדיוק?. החלק הפנימי של הבורג ‘אל ערב מכוסה ב -1,790 מ”ר עלה זהב 24 קראט המשולב בדקורצית הפנים. המלון בבורג’ אל ערב משתמש בזהב מספיק כדי לכסות את ציור המונה ליזה 46,265 פעמים.