יש הרבה מה לראות ולעשות במרכז המסחרי והמגורים של  דאונטאון דובאי . אם גורדי השחקים היוקרתיים ומזרקת דובאי המדהימה אינם מספיקים כדי לעסוק בכם, האופרה של דובאי בהחלט תדהים את האנשים בעלי הנטייה התרבותית בעירץ

בניין האופרה של דובאי ממוקם בלב מרכז העיר דובאי, זהו תיאטרון אמנויות הבמה הראשון בעיר. בניגוד למה שנהוג לחשוב, מחזות זמר ודרמות הם לא הדברים היחידים שתוכלו ליהנות מהם באופרה של דובאי. באופרה של דובאי מתקיימים סטנד-אפ, הופעות ג'אז, קונצרטים מוזיקליים ואירועים בולטים אחרים.

המוח מאחורי העיצוב

יצירת המופת בצורת הדאו תוכננה על ידי האדריכל המפורסם יאנוס רוסטוק. בראיון ל-PressReader, הוא אמר:

זה לא רק בית אופרה; זהו מקום הופעות, מבנה תרבותי ומאפשר חילופי תרבות, המאפשרים לתרבויות שונות לבטא את עצמן . ”

לאופרה של דובאי שמונה קומות הבנויות על פני 35,000 מ"ר. בניית התיאטרון, שנמשכה ארבע שנים, נוצרה בהשראת התרבות הימית של דובאי. יש לו נברשת מדורגת מדהימה בתור החלק המרכזי המדהים. החברה הצ'כית LASVIT בנתה את יצירת המופת היפהפייה הזו בגובה שלוש קומות באמצעות פניני זכוכית שנבנו בנפרד. המבנה המדהים, שהם כינו 'סימפוניה', הוא אחד הדברים הראשונים שמבחינים בכניסה למקום הזה.

מאז פתיחתה ב-2016, האופרה של דובאי מגדירה מחדש את החוויה התרבותית בדובאי. בית אופרה זו הפכה לנקודה חמה שוקקת הן לתושבים והן לתיירים בעיר.

זה לא רק בית האופרה הרגיל שלך

מה שמייחד את האופרה של דובאי הוא שהיא יכולה להפוך ממצב התיאטרון הרגיל שלה לתוכנית קומה שטוחה ואפילו לאולם קונצרטים. העיצוב החדשני אפשר את רמת הגמישות הזו.

במצב התיאטרון בצורת פרסה שלה, תוכנית הישיבה של האופרה של דובאי מאכלסת יותר מ-2,000 איש בו-זמנית.אנשי התרבות בעיר יכולים ליהנות מהרצאות, מחזות זמר והפקות דרמה רחבות היקף.

במצב קונצרט, הצופים נהנים מחוויית סראונד פנטסטית הודות לעיצוב היצירתי שלוקח את האקוסטיקה בחשבון. קשת הפרוסניום נעלמת ומשאירה את שני המבצעים וגם את הצופים על אותה פלטפורמה.

במצב רצפה שטוחה, היא הופכת לקומה ריקה של 36 על 56 מטרים ללא דוכנים.

המסעדה באופרה של דובאי

אם חשבתם שהדבר היחיד שמייחד את האופרה של דובאי הוא המשמעות התרבותית שלה, התכוננו להפתעה נוספת! על גג התיאטרון ממוקמת מסעדת האוכל החווייתית בשם 'הלופט'. לאחרונה היא החליפה את המסעדה הפופולרית על שם השף הבריטי המפורסם שון קונולי בתיאטרון.

מסעדת אופרה זו של דובאי משקיפה על גורד השחקים הגבוה ביותר בעיר, בורג' ח'ליפה. הוא מחולק לחמישה חלקים. מרפסת הלופט הנעימה שהיא לב ליבה של המסעדה; בר לופט, המגיש ביס בר, קוקטיילים ייחודיים ומשקאות פרימיום; שולחן השף, שהוא מטבח פתוח; Raw Bar, שבו אנשים יכולים ליהנות מאוכל גולמי מאושר שף, ופינת האוכל הראשית.

מסעדה חדשה זו בדובאי אופרה, המגישה מאכלים מהמטבח האירופאי, נשארת פתוחה שבת עד חמישי מ-05:00 אחר הצהריים עד 02:00 בבוקר, ובכל יום שישי מ-12:00 אחר הצהריים עד 16:00 ו-17:00 עד 02:00. בבוקר.

דברים שכדאי לזכור בעת ביקור באופרה של דובאי

אתם יכולים למצוא המון אטרקציות באופרה של דובאי, שהעשירה את סצנת התרבות והאמנות בדאון טאון דובאי. יתר על כן, בית האופרה התפתח לחוויה שאי אפשר לפספס עבור אלה שמחפשים לגלות את הדברים הטובים יותר בחיים. הקפד להסתכל על האירועים הקרובים באופרה של דובאי כדי לתפוס מופע לבחירתך. כרטיסים לאופרה של דובאי עלולים להימכר לעתים קרובות, אז הזמינו מראש אם אתם מעוניינים לראות את אחד מאירועי המחזות הזמר או התיאטרונים הפופולריים יותר. אתם יכולים להזמין את כרטיסי האופרה של דובאי באינטרנט או לקנות אותם במקום.

למרות שאין קוד לבוש קפדני של דובאי אופרה, השפע של המקום אומר שרוב האנשים מתלבשים כדי להרשים. האורחים ישמחו לדעת שיש אזור חניה ייעודי של האופרה של דובאי, כך שלא תצטרכו להשקיע בחיפוש אחר המקום המושלם.

תחנת המטרו הקרובה ביותר היא בורג' ח'ליפה/קניון דובאי. יש גם כמה קווי אוטובוס שעוברים את האזור.