אם אתם רוצים ללון במקום בו כל האקשן נמצא, תחפשו את אחת השכונות התוססות בעיר; מרכז העיר דובאי . הדירוג הוא תענוג של תיירים, חלום של מקום. והמחוז, הוא ביתם של אתרי הקניות, האוכל והבידור הטובים ביותר בדובאי.

בואו נסתכל על כמה דברים מרגשים ביותר לעשות במרכז העיר דובאי.

מרכז העיר דובאי, הוא התמצית של חיי יוקרה. מגורדי שחקים מתנשאים ובתי מלון בינלאומיים עטורי פרסים ועד בתים מיושנים, רפרטואר הנכסים של מרכז העיר דובאי מתחרה במיקומים המופלאים בעולם.

תיירים שרוצים לעשות את כל המאמצים ולחוות את שיא האירוח הערבי יכולים לנסות את אחד המלונות הנוצצים במרכז העיר דובאי. חופשה במלון ארמני האופנתי דובאי בבורג 'ח'ליפה או שהייה במלון אדרס ודאי תהיה חוויה בלתי נשכחת.

אם אתם מתכננים להאריך את השהות קצת יותר זמן, יש כמה דירות מלון נהדרות במרכז העיר דובאי המציעות נופים מרהיבים של קו הרקיע של דובאי.

מלונות במרכז העיר דובאי
דירות ומלונות היוקרה מהווים אטרקציה גדולה למי שרוצה להישאר במרכז העיר דובאי

האטרקציות הרבות של דובאי במרכז העיר

אם איזור כלשהו בדובאי ראוי לתייג שזה 'קורה', זה חייב להיות מרכז העיר דובאי. יש שם אטרקציות חובה לאנשים בכל הגילאים. מכיוון שתמצאו מספר כמעט מסחרר של דברים לעשות במרכז העיר דובאי, זה לא יהיה מופרך לומר כי אינכם יכולים ללכת שני צעדים מבלי להיות בקרבה למבנה מפורסם כלשהו בעולם. ציוני דרך אלה כשלעצמם הם סיבה מספקת לשהות במרכז העיר דובאי, במיוחד אם אתה תייר.

לחוות את המגדל של בורג 'ח'ליפה

בדובאי נמצאים כמה מהבניינים הגבוהים בעולם ובורג 'חליפה הוא המלך מכולם! אולי אחד העדות המפורסמות ביותר על פלאי הארכיטקטורה של דובאי, בורג 'ח'ליפה שבמרכז העיר דובאי הוא הבניין הגבוה בעולם, שגובהו כמעט 830 מטר מעל פני הקרקע!

עבור תיירים, טיול שראוי לשבח זה בשל תעוזה הנדסיתו הוא בהחלט אחד הדברים שאפשר לעשות במרכז העיר דובאי שהם לא צריכים להחמיץ. יש כל כך הרבה מה לעשות בביקור בבורג 'ח'ליפה .

רוב הדברים שצריך לעשות במהלך 24 שעות במסלולי דובאי כוללים חוויה "בראש", בה תוכלו ליהנות מהנופים הפנורמיים של העיר.

אפשר להוסיף שתיית תה גם בבית הקפה Atmosphere המפואר.

קנו, סעדו, שחקו ועוד בקניון דובאי

דובאי היא בהחלט גן עדן לקונים עם שפע של קניונים. אבל אף יעד קניות בדובאי, ואפילו לא העולם, יכול לנצח את ההיצע הפנטסטי של קניון דובאי .

מצויד בכל דבר, החל ממותגי יוקרה כמו פראדה ולואי ויטון וכלה במועדפים ברחוב הראשי כמו נקסט ו- M&S ואפילו חנויות תחביבים ומלאכות, ממש תוכלו לקנות כל דבר תחת השמש בקניון דובאי.

לא רק קניות מציע הקניון הזה. ישנם מאות מקומות אוכל עבור אלה המבקרים במרכז העיר דובאי. שלא לדבר על כך, יש את האקווריום החדיש של דובאי וגן החיות התת ימי ושטח החלקה על קרח בגודל אולימפי בשם המשטח החלקה על דובאי .

מלבד האטרקציות הללו, עמאר, היזמים שעומדים מאחורי הפרויקט, תמיד מחפשים אטרקציות חדשות שיוסיפו להדרו של קניון דובאי. המקום הידידותי למשפחה כולל קולנוע מרובה מסכים, אזור משחקים לילדים ענק שנקרא קידזניה וארקייד בשם Sega Republic.

פארק ה- VR (חוויית מציאות מדומה חדשה) הוא עוד מקום בדובאי שמציע פעילויות נפלאות ידידותיות למשפחה .

עוד פעילות די פשוטה אך מהנה לילדים היא Slide Downtown ב- Burj Plaza. השקופית בגובה 7 מ ', 19 מ', הייתה להיט למדי מאז שנפתחה לציבור.

תיאטרון באופרה של דובאי

מרכז העיר דובאי, ידועה כאחת השכונות המפוארות בעיר, הוא ביתה של האופרה המפורסמת של דובאי , המתהדרת בהופעות של אמנים ידועים לאורך כל השנה.

ממחזות זמר מפורסמים בעולם, כולל Phantom of the Opera, Cats and Les Miserables, בלט, רוק עכשווי, פופ ומוזיקאים מקומיים, יש משהו שיתאים לכל טעם מוזיקלי. שווה להתפעל מהאדריכלות בלבד.

המורשת הערבית המלוטשת נוגעת בעיצוב החד והעכשווי החתימה של עמאר והופכת את בית האופרה לחוויה נוצצת של תרבות ואמנות שלא דומה לשום דבר אחר. אם זה לא מספיק, תוכלו לקפוץ לשון קונולי באופרה של דובאי, מסעדת הגג הסופר מגניבה של המקום, למשקאות וארוחת ערב לאחר ההופעה. זה בהחלט אחד הדברים הבלעדיים ביותר לעשות במרכז העיר דובאי שישאיר חותם בלתי נשכח.

ריקודים מים קסומים של דובאי

במרכז הפיתוח של מרכז העיר דובאי נמצא אגם מלאכותי יפהפה, המשתרע דרך הנתיבים הנוצצים של האזור. על אגם זה שוכנת המזרקה הכוריאוגרפית השנייה בגודלה בעולם, מזרקת דובאי , שנועדה לירות נחשולי מים מוארים למנגינות מוסיקה ערבית ובינלאומית. תוכלו לצפות במראות המהפנטים תוך כדי נסיעה בסירה המסורתית - אברה.

אין דבר קסום למדי כמו הליכה לאורך הטיילת של האגם, להביט במזרקות הרוקדות, שברקע דירו של אנריקה איגלסיאס שמזמר את 'גיבור'. זו אחת האטרקציות הבודדות במרכז העיר דובאי שהיא לגמרי בחינם! תוכלו אפילו ליהנות מהמופעים בזמן שאתם אוכלים באחת המסעדות על קו החוף עם נוף למזרקת דובאי .

טעם של דובאי ישן בשוק אל בהאר ועיר ישנה

מרכז העיר דובאי מעניק לכם את מיטב החזון העתידני של דובאי ואת כושר ההמצאה האדריכלי, אך הוא מציע גם הצצה לעיצובים המסורתיים ששלטו על האזור דרך המאפיינים היפים של העיר העתיקה והשווקים היפים מאות שנים בשוק אל בהאר . גווני האדמה של חללי הפנים מזכירים את המבנים המסורתיים של האמירות.

יש כמה מסעדות מדהימות בשוק אל בהאר . לכן, אל תשכחו להוסיף אותו לרשימת הדברים שאפשר לעשות במרכז העיר דובאי ולחוות נוסטלגיה בזמן שאתם עומדים במרכז דובאי.

ללכת מסביב לרשיד בולווארד

מרכז העיר דובאי הוא אחד המקומות הבודדים בעיר בהם תוכלו לחוות אורח חיים להולכי רגל בלבד. השדרה, ביתם של מספר מסעדות, בתי קפה ובוטיקים, היא אחד המקומות הטובים ביותר להסתובב באזור ולעצור ולאכול . המסעדות הבולטות במרכז העיר דובאי הממוקמות בשדרות מוחמד בין ראשיד כוללות את Mori Sushi, Reem Al Bawadi ו- Barbecue Delights.