אם ביום הטיול השני שלכם זכיתם לראות את המדבר המרהיב שמקיף את אבו דאבי, ביום הטיול החמישי שלכם אנו ממליצים לצאת שוב אל מחוץ לתחום העירוני וליהנות מהלגונות המדהימות של הפארק הלאומי של לגונות המנגרוב המזרחיות (Eastern Mangrove National Park). הפארק נמצא ממש דקות בודדות ממרכז העיר אבו דאבי והינו מקום אהוב במיוחד על משפחות, צלמים ואוהבי ציפורים. הפעילות הפופולארית ביותר בפארק היא שייט בקיאק במים הרגועים והיפהפיים של הלגונה. תוכלו להזמין מראש חוויית שייט בקיאק, שכוללת גם תחבורה אל הפארק. חוויית שייט בקיאק בדרך כלל נמשכת כשעתיים-שלוש. יש גם אפשרות לשכור קיאקים במקום.

הפארק הלאומי מכיל בתחומו כ-75 אחוז מעצי המנגרוב הקיימים באיחוד האמירויות. עצי המנגרוב הם עצים שגדלים במים מלוחים, בדרך כלל באזורים טרופיים או סב-טרופיים. העצים האלו מגנים על האזור בפני רוחות חזקות ונחשולי מים ועוזרים בטיהור המים שבסביבתם. בינות לעצים המיוחדים הללו תוכלו למצוא שפע של בעלי חיים, ביניהם דגים, סרטנים, צבים, פלמינגואים ואפילו, אם יתמזל מזלכם, דולפינים.

למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט הרשמי של הפארק הלאומי של לגונות המנגרוב המזרחיות.