מרבית המסעדות בדובאי מציעות אוכל נהדר ומבטיחות שיהיה לכם טוב. תפאורה יפהפייה, שירות לקוחות מעולה ומנות שגורמות לנשמתך לחייך - במסעדות האלה יש משהו שיתאים לחי טעם שונה.

השף האמריקאי האגדי ג'יימס בירד אמר פעם, "אוכל הוא השטח המשותף שלנו, חוויה אוניברסלית." והרעיון הזה של אוכל מקרב אותנו בהחלט נכון למקום כמו דובאי. אנשים מרחבי העולם מכנים זאת בית, ובכך הם מביאים את הטעמים והמטבח המיוחדים של מולדתם. חשבו על מומחיות אוכל מכל חלק בעולם ותמצאו אותה בעיר הנהדרת הזו.

הפופולריות של האוכל האזרביג'אני נובעת משני גורמים. אדמת אזרבייג'ן פורייה מאוד והחקלאות היא אחד העיסוקים העיקריים. מכאן שהמטבח התפתח עם השנים והוסיף לשולחן ירקות, פירות ובשרים שונים.

היסטורית, המדינה נשלטה על ידי מלכי פרס, טורקיה ואירופה, שלכל אחד מהם הייתה השפעה משמעותית על המטבח באזור. באשר למספרים, אין הרבה מסעדות אזרבייג'ן בדובאי. אבל במקומות האלה יש את הכל כדי לפתות את טעמי הטעם שלך.

BAKU CAFÉ

ממוקם בלב העיר, קפה באקו הוא אחת המסעדות האזרביג'אניות הטובות ביותר בדובאי. האווירה של המסעדה משקפת את התרבות העתיקה של אזרבייג'ן, כך שביקור במסעדה יכול להיות קצת סיור חינוכי אם יש לכם עין שומרת מצוות. אל תשכח לבדוק את קערות ההגשה מנחושת וחימר, חלק בלתי נפרד מתרבות האוכל של אזרבייג'ן.

מלבד המנות והקינוחים האזרבייג'ניים המסורתיים, תוכלו להזמין אוכל אורגני גם בקפה באקו. ובעוד אתה ממתין שהאוכל שלך יגיע, צלם כמה תמונות כדי לייצר הרבה תככים באינסטגרם.

• עלות ממוצעת לשניים: 330 AED

• מיקום: City Walk, אל סאפא וצומת דרך אל וואסל

• ליצירת קשר: + 971-4-526-9033

• הזמנת שולחנות: מומלץ

מסעדת JAG

לחוויית סעודה מזדמנת הכוללת מנות אזרבייג'ניות מעוררות התיאבון, אל תסתכלו רחוק יותר ממסעדת Jag. תוכלו לחוות נוסטלגיה אזרבייג'נית במקום המקסים הזה שמציע אוכל מסורתי מדהים. הלקוחות אוהבים במיוחד ג'אג קבאב ועוף פרמזן.

האווירה הרגועה ב- Jag מושלמת לארוחת צהריים רגועה או לארוחת ערב עם המשפחה והחברים. אתה יכול גם לשבת וליהנות מארוחה בחוץ כאשר מזג האוויר מאפשר זאת.