הרבה שואלים אותי מתי לדעתי יחודשו הטיסות ומתי כדאי לקחת חופשה

אני יוצא למסקנות ממספר עובדות

1. חופשות כדאי אך ורק בין חודש אוקטובר- סוף אפריל ( שנה הבאה ).

2. השפעה של החיסון נגד קורונה לוקח 2 שבועות מהחיסון השני . זה אומר מינימום 5 שבועות מהחיסון הראשון.

3. מתחסנים קודם כל קבוצות הסיכון ומעל גיל 65. ועדיין (נכון לעכשיו ) אנו רק ביותר ממחצית החיסונים לקבוצה זו.

4. מדברים על עיכוב של הגעת החיסונים לפברואר 2021.

5. מדברים ששאר החיסונים מכל החברות יגיעו החל מחודש מרץ.

6. בחברות התעופה ובמלונות וחברות האטרקציה מדברים שינתן אישור כניסה למדינה רק עם דרכון בריאות שבו מאושר שיש לך להכנס לכל מקום.

7. בישראל, מדברים שינפיקו דרכוני בריאות חודש ממתן החיסון האחרון. מקווה שיקוצר. אך לא מאמין להבטחות

זה מוביל אותי למסקנה שהמתחסנים הראשונים ( שהם קבוצת הסיכון ) יוכלו לצאת רק החל מסוף פברואר.

אם שאר האוכלוסיה תתחיל להתחסן באמצע פברואר אז לדעתי לכל אלה שיתחסנו הראשונים יאפשר לטוס לחופשה באיחוד האמירויות הערביות רק בשבועיים האחרונים של חודש אפריל.

אם מדברים שהחיסונים יגמרו לכל האוכלוסיה בשלבים מאוחרים. לפי קצב של 150,000 חיסונים ביום זה אומר שזה יגמר 46 ימי עבודה מלאים.

מהתקשורת אני למד שכל הגורמים בתעשיה בארץ ובעולם יפעלו על פי דרכון בריאות.

ואת המסקנה מתי אלה יכולים לצאת, תבינו לבד!!