יש לכם 50 ימים מהיום (יום ראשון 21 מרץ) כדי לחסוך לעצמך הרבה מאוד כסף על כיף staycation על מלון יוקרתי sofitel dubai downtown.

הזמינו שהייה עד ה -9 במאי ולא רק שתקבלו הנחה עצומה של 30 אחוז על השהייה שלכם, תוכלו גם לקבל את אותה ההנחה במסעדות המלון, הכוללות את המסעדה והבר הפרואני אינקה, המסעדה הכל-אסייתית וואקמה וסוויש. טרקלין הגג, בין היתר.

אבל זה לא הכל. הזמינו טיפול ספא בספא מהשורה הראשונה, עם מתקני חמאם וקבלו 30 אחוז מהטיפולים שלכם.

ואם אתם חושבים להפוך את זה לשהייה משפחתית, מועדון הילדים המהנה ביותר ישמור על הילדים מרוצים.

מלון חמישה כוכבים בינלאומי מפואר המחובר לקניון דובאי באמצעות מסלול ממוזג, וכולל בריכת אינסוף על הגג המשקיפה על בורג 'כליפה והמפרץ הערבי.

הצעות נוספות כוללות את Club Millesime, טרקלין VIP מנהלים עם פינות אוכל בפנים ובחוץ, סלון, חדר לוח פרטי, אזור מנוחה עם כיסאות עיסוי, וקומה בלעדית המיועדת רק לנקבות.

יש לך עד 9 במאי להזמין את עסקת העל הזו באמצעות קוד הקידום המיוחד SOFITEL_SPRING21 בכתובת H7492@sofitel.com .

האביב באוויר.
מרכז העיר דובאי, www.sofitel-dubai-downtown.com (04 503 6116).