תמיד תמצאו משהו חדש לעשות בדובאי ולא משנה כמה פעמים היית שם. כעת תוכלו לחוות את יופיה של העיר המשתנה ללא הרף כבעבר כנקודה הגבוהה ביותר של פאלם ג'ומריה האייקונית - הנוף על הדקל - נוסף לקהל המטיילים הרחב.

שם נוסף לרשימת מרפסות התצפית הגבוהות ביותר בדובאי הכוללת את בורג 'ח'ליפה בפסגה, את מסגרת דובאי ואת עין דובאי המיוחלת.

אודות הנוף בפאלם ג'ומירה

דקל ג'ומיירה , הידוע גם בשם הדקל, הוא ארכיפלג עצום השוכן על חוף המפרץ הערבי. הפרויקט יוצא הדופן שהחל בשנת 2001 כולל עשרות בנייני מגורים יוקרתיים, בתי מלון ואתרי נופש, כמו גם אתרי קניות ובילוי מהטובים בעיר. עם זאת, לבו של האי הוא מגדל הדקל, מלון חמישה כוכבים ופיתוח מגורים יוקרתי במיוחד.

הנוף בפאלם ג'ומיירה ממוקם בקומה ה -52 של הבניין. במרפסת התצפית היפה החדשה הזו, אנשים יכולים ליהנות מנוף עוצר נשימה של קו הרקיע של דובאי והמפרץ הערבי שנמצא מעל 240 מטר מעל.

ההרפתקה מתחילה כאשר מבקרים נכנסים לרחבת הגג של קניון נחיל ... ואז הכיף באמת מתחיל.

The View at The Palm מבטיח חוויה אינטראקטיבית וסוחפת שאינה מוגבלת רק לנופים הבלתי מוגבלים של ציוני הדרך בעיר. אז למה אתם מחכים? בואו לגלות עוד על המסע המרגש הזה.

מלבד הנופים היפים של העיר, האטרקציה החדשה והמרהיבה הזו היא גם ביתם של המוזיאון והתיאטרון הייחודיים, The Exhibition Exhibition. תערוכה מרתקת זו תחזיר אתכם בזמן ליצירת הדקל ג'ומיירה המפואר. כשאתה חוקר את החלק הזה של האטרקציה, תגלה סיפורים מרתקים ועובדות מרהיבות על הפלא ההנדסי שהוא פאלם ג'ומיירה. התערוכה כוללת גם מנהרות אקווריום אינטראקטיביות טובעות בהן תוכלו להיות מוקפים בכל מיני בעלי חיים ימיים פנטסטיים.

למעלה, למעלה ולהתרחק! העלייה לתצפית בקומה 52 אורכת 3 דקות. המעלית שתוביל אתכם בבטחה לאותם גבהים ראשיים מגיעה עם השלכות דיגיטליות מהרצפה עד התקרה ששוות את דמי הכניסה בפני עצמם!

המצפה

לאחר שתגיעו למצפה המרפסת החיצונית, תוכלו ליהנות מנוף של 360 מעלות של העיר. הנוף האווירי של חוף ג'ומיירה הוא לא פחות ממרהיב. מפאלם ג'ומיירה מתחת לתצפיות על המרינה, המצפה נותן למבקרים אפשרות לזהות אבני חן נסתרות, כמו גם את ציוני הדרך האיקוניים של דובאי. עם קו הרקיע האפי של דובאי כרקע, הסיפון מציע גם אופציות צילום מושלמות לאורחים.

במהלך הסיור המנצנץ הזה תוכלו ליהנות ממעדנים מענגים בקפה The View.

שעות הפתיחה של View Palm Jumeirah הן 10:00-12:00 בימי חמישי עד שבת ו -10:00-23:00 ראשון עד רביעי. מחירי הכרטיסים של המצפה משתנים בהתאם ומחירי ההתחלה שלהם:

• כניסה כללית: AED 100 למבוגרים, AED 69 לילדים

• מסלול מהיר: 175 AED למבוגרים, 120 AED לילדים

• כניסה למבוגרים ב- VIP: AED 350 (גישה לטרקלין VIP)

• כניסה לג'וניור VIP: 200.00 AED (גישה לטרקלין VIP)

שימו לב כי הכניסה לילדים מגיל ארבע ומטה אינה כרוכה בתשלום.

להגיע לאטרקציה הוא גם נוח וגם פשוט, הודות למערכת התחבורה הציבורית המתפתחת בפאלם ג'ומיירה . אם תבחרו בתחבורה ציבורית, הדקל מונורייל הוא הדרך הקלה ביותר לגשת לאטרקציה. תחנת המטרו Internet City של דובאי ותחנת המטרו Nakheel הן הקרובות ביותר לפאלם ג'ומיירה. משם תוכלו לקחת חשמלית או מונית לתחנת Gateway. אם אתה תייר, אתה יכול גם להירשם לסיורים אלה באוטובוס קפיצות על מנת לחקור את הרובע האיקוני.

ניתן לבקר באתר הרשמי או להתקשר: 800THEVIEW לרכישת כרטיסים. לסיור קבוצתי בסיפון המצפה ניתן ליצור קשר עם: sales@palmexperience.com.

הרשויות שילבו הגבלות קפדניות של COVID-19 בכל המתקן כדי להבטיח את בטיחות המבקרים. לצד מדיניות ההתרחקות החברתית, ההנהלה מספקת בדיקות ובדיקות טמפרטורה בכל נקודות הכניסה, כמו גם חיטוי 24 שעות. כמו כן, יש קיבולת מקסימלית של 300 אנשים בכל האטרקציה בכל פעם.