יום שלישי, 25/7

היום יום אחרון בלודג׳.

אני עדיין בג׳ט לג כך ששוב קמתי מוקדם להתארגן.

בזמן ארוחת הבוקר שמענו שוב מסוק המגיע לנחיתה. מתברר שאחת לכמה ימים מביא עימו המסוק את האספקה, סדינים, מגבות ועוד – ולוקח עימו לפינוי את מיכלי חדרי השירותים.

הצוות המיומן של המסוק ושל המלון פינה במהירות את הציוד, ואז ניגש אחד מאנשי הצוות לחבר את המיכל לכבל ארוך שהשתלשל מהמסוק ולקח אותו לאתר הפינוי. לאחר כ- 20 דקות חזר המסוק והרכיבו בחזרה את מיכל הפינוי.

שילמנו עבור השירותים הנוספים והתחלנו בירידה הארוכה לכיוון החניון. הפעם הקצב היה הרבה יותר טוב מאשר בהלוך.

בדרך ראינו עקבות של דב ובעל חיים אחר, moose או אייל קנדי.

לסיכום החוויה בלודג׳, היה נחמד מאוד. פגשנו אנשים ממקומות שונים בעולם, החדרים היו מרווחים ונוחים למרות היעדר שירותים ומקלחת בתוכם (זה לא היה נורא בכלל) והנופים היו יפים ביותר.

נסענו למלון שלנו ל- 3 הלילות הבאים, Baker Creek Mountain Resort. גם זה מלון בקתות, חלקן 2 קומות למשפחות וחלקן בנות קומה 1, ממוקמות במבנים גדולים. הכל כמובן מעץ. הבקתה שלנו היתה גדולה ומרווחת למרות היתה בת קומה אחת. חדר השינה היה קצת קטן אבל היה סלון גדול והמטבחון מאובזר, מרפסת ויציאה לשטח ישר לנהר שזרם 30 מטר מהבקתה. מושלם.

מכאן נסענו לגונדולה של לייק לואיז, שעולה לגובה של 2,088 מטרים. ניתן היה לבחור על עלייה בקרון סגור או על ספסל פתוח. אני בחרתי באופציה השנייה, שכן יש כאן סיכוי טוב לראות דובים, לא רציתי שהפרספקס של הקרונות יפריע.

העלייה נמשכה 14 דקות, הנוף כלפי מעלה מרהיב, משטחי עצים ומשטחים פרחוניים עצומים. רק שלצערי לא ראינו שום דובים…

למעלה ניתן לתצפת על השטח, כולל המתחם בו נמצא לייק לואיז, כמו גם להמשך רכס ההרים דרומה. מרהיב. הדבר היחיד הוא שעדיף להגיע מוקדם יותר (אנו הגענו למעלה כמעט ב- 16:30), שכן בשעות האלה השמש מתחילה לשקוע וקשה לצלם.

ניתן גם לבקר במבנה בו יש תצוגה עם הסבר על הסביבה ובעה״ח החיים כאן, או לעשות טרקים קצרים/טווחי ביניים. אנו בחרנו להישאר יש לקרונות האחרונים במטרה לראות דובים, בהנחה שהם יצאו כשיהיה פחות חם. לבסוף, בסביבות השעה 17:00 החלטנו לרדת בכ״ז ולנסוע למרכז הקניות שבכניסה לעיירה לייק לואיז, במטרה לקנות מצרכים לארוחות הבוקר. יותר זול ובוודאי פחות משמין מארוחות הבוקר במלון… שלא לדבר על החופש לצאת מוקדם יותר לטיולים. לאחר הקניות חזרנו לבקתה והתארגנו לטיול מחר.