ביום זה היתה חזרה על חלק מהכפרים שאהבנו.

תחילת המסלול היתה ב- ARLES, שחרף העתיקות הרומיות היפות שבה, קיבלה רק דירוג M.

ARLES

המשך המסלול עבר שוב דרך BAUX, ששמרה על דירוג ה- H שלה.
 בתמונה ניתן לראות חלק מהקרמיקות היפות שמוכרים שם, במחירים סבירים בהחלט. 3 הכלים הגדולים בחלק העליון המרכזי של התמונה מעוצבים כשקי תפוחי אדמה - מאוד יפים (החלל הריק במדף שמימינם הוא המקום בו היתה היחידה שקנינו).

Les Baux de Provence

המשך המסלול היה בעיירה הרדומה ISLE SUR LA SORGE, שנקראת גם הונציה של פרובאנס, שכן יש בה כמה תעלות מים שחוצות חלק מהעיר העתיקה.
 יש שם גם כ- 13 גלגלי מים מכוסים בצמחיה. עיירה זו זכתה רק בדירוג L.

ISLE SUR LA SORGE

היעד הבא היה העיירה PERNES LES FONTAINES, שיש בה כ- 40 מזרקות עתיקות, וזכתה לדירוג M.

PERNES LES FONTAINES

וסיום היום הזה היה כמובן ב- CHATEAUNEUF DU PAPE, לצורך טיול נוסף בכפר וקיום מצוות DEGUSTATION!

תראו את שלט ההכוונה הבא, בכניסה לכפר, ותבינו איזו בעיית החלטה עמדה בפני!

CHATEAUNEUF DU PAPE

זה המקום השני בו ביצעתי טעימת יין, היה מבחר לא היה משהו והגברות שמכרו לא ידעו לדבר כלל אנגלית, כך שהיה קשה מאוד לתקשר ולהבין מה בדיוק אני טועם ומה הרקע של כל יין.

המקום המוצלח ביותר היה CAVE DU BERGER DES PAPES, שם היה יינן מומחה שנתן הסברים ורקע מלא על כל יין, וידע לבנות את הטעימות היטב.

CAVE DU BERGER DES PAPES

והנה אני תוך-כדי ביצוע זממי ביין (המשקפיים היו לצורך קריאת ה- LABELS וכתיבת הערות לטעימה).

וזה בהחלט היה סיום מוצלח ביותר ליום הזה!