יום זה החל בנסיעה ל- APT, שם במקרה נתקלנו בשוק יום שבת ענקי, אז ויתרנו על הטיול בעיר ונשארנו בשוק...
 מגוון גבינות, נקניקים, פירות וירקות. קניתי בקבוק גדול של מיץ תפוחים טבעי - תענוג!

APT היא אחד ממרכזי הייצור של פירות ממותקים, היה קשה מאוד להתאפק (אבל הצלחתי).

APT

והנה קצת גבינות:

המשך הטיול לכפר היפיפה ROUSILLON, שנמצא באזור קרקע של חמרה, ומכאן שהכל בגווני אדום (OCHRE).

ROUSILLON

מעבר לכפר עצמו, ניתן לטייל ב- 2 מסלולים (קצר וארוך) באזור. כפר זה קיבל דירוג H.

משם האלה לכפר GOULT, גם הוא כפר יפה שזכה בדירוג H.

GOULT

הכפר הבא היה GORDES, כפר נחמד שזכה בדירוג M.

GORDES

משם המשיך הטיול למנזר SENANQUE, או ABBAYE DE SENANQUE.

ABBAYE DE SENANQUE

המנזר נראה עגמומי משהו, אולי בגלל תנאי התאורה בשעה המאורחת שהגעתי לשם. אבל המבנה החיצוני מרשים מאוד.
בכל סביבת המנזר מגדלים את פרחי הלבנדר, ובעונה (בסביבות יוני-יולי) כל "החצר הקדמית" של המנזר מכוסה בפרחים הסגולים הנהדרים האלה. בעונה זו - הכל היה כבר יבש.
 למרות זאת, זכה המינזר הזה בדירוג M.

והכפר האחרון ליום זה היה VENASQUE, שגם הוא זכה בדירוג M.