היום קמנו יחסית מוקדם כדי להתחיל את הנסיעה הארוכה ל- Las Vegas.
אכן נסיעה מסוייטת למדי, כבישים שלא נגמרים.

עשינו הפסקת קניות קצרה ב- Outlet שבעיירה Barstow ומשם המשכנו לעיירת הרפאים Calico Ghost Town, שהיתה עיירת כורי כסף וננטשה. העיירה התגלתה כסתמית, כל דבר בה עולה כסף מעבר לדמי הכניסה. בהחלט לוותר.

Calico Ghost Town

משם המשכנו לקניון Red Rock, הנמצא כ- 20 מייל ממערב לווגאס. בכניסה לקניון מצד ימין יש סלע אדום גדול משולב בסלעי חול לבנים, מרשים ומעניין. אבל המשך הקניון לא התגלה כמעניין במיוחד. זה הזכיר קצת Cirque בפירינאים בספרד או צרפת, אבל בקנה מידה גדול יותר. אפשר לצאת לטיולים רגליים בסביבה אבל אנחנו הגענו אחרי השעה שש בערב, כך שלאור שעת סגירת שערי הקניון (שמונה בערב בעונה זו) - ויתרנו והמשכנו למלון שלנו בווגאס.

Red Rock Canyon

שנים רבות לא הייתי כאן, הכל השתנה. אבל עדיין יש כמויות עצומות של מבקרים. את המלון, The Cosmopolitan, מצאנו בקלות עם ה- GPS ולמזלנו יש בו חנייה כלולה ללא עלות. החנייה ענקית, מקווה שנמצא את הרכב...

קיבלנו את הצעת משרד הקבלה ובמחיר לא לא גבוה שדרגנו חדר לקומה גבוהה יותר, עם מרפסת ועם תצפית נהדרת ל- Strip ובמיוחד למזרקות היפות של מלון בלאג׳יו (Bellagio), שפועלות כמעט ברציפות.

מזרקות Bellagio

לאחר התארגנות קצרה יצאנו לאכול במסעדת השרימפים Bubba Gump, על-שם גיבורי הסרט פורסט גאמפ. סניף אחר של הרשת מצאנו ב- . האוכל Universal CityWalk Hollywoodסביר בהחלט. מה שהיה יפה הוא כל הדקורציה של המקום, בהתאם לרוח הסרט.

מסעדת Bubba Gump

הסתובבנו קצת ברחובות ובלובי הענק של המלון שלנו. הרבה מאוד סינים, הרבה נשים יפות ואלגנטיות. כנראה שמה שרואים בסרטי ג׳יימס בונד לא כ״כ רחוק מהמציאות...

הלכנו לישון עייפים אך מרוצים.