בוקר יום שלישי, אמצע ספטמבר.
אחרי ארוחת בוקר טובה מאוד, בערך ב- 8:30, אני יוצאת למקטע ההליכה האחרון שלי על ה- Via Alpina.

למרות ״איומים״ של מזג אוויר סוער שצפוי להתחיל אחה״צ, בבוקר השמים צלולים כמעט לגמרי. מזג האוויר נעים מאוד.

השביל מוביל אותי בירידה מ- Hahnenmoospass. המדרונות ירוקים ופרחוניים. שקט מאוד והנופים נהדרים.
אני צועדת על שבילים ודרכי עפר, בשיפוע נוח למדי, עד
Büelberg שם יש מסעדה וגם אוטובוס שאיתו אפשר לסוע ל- Lenk.

אני עוקפת את המסעדה וממשיכה בירידה בשביל.
השיפוע הוא חד יותר מכאן, חד מאוד לעיתים.

אני מתפתלת לצד חוות ובתים. לסרוגין, עדיין באחו פתוח או לצד עצים.
אני מבהילה צמד סנאים שחורים ליד חורשה קטנה שכזו.
אני חוצה את הכביש שמוביל למטה כמה פעמים.

העמק שלמטה הולך ומתקרב עד שאני צועדת כבר בין בתי העיירה הגבוהים - ואז על מדרכות עד למרכז העיירה הגדולה Lenk.

אני עושה את דרכי לכיוון תחנת הרכבת. שם אני פוגשת את שילוט השביל האחרון שלי...
אני קונה כרטיסי רכבת לעיר Bern (עם החלפה בעיירה בשם Zweisimmen).
יש לי כארבעים דקות המתנה. אני מקפלת את מקלות ההליכה ומכניסה אותם לתרמיל. ניגשת לסופר וקונה כמה מצרכים לנסיעה.
אחכ אני מתיישבת בתחנה, ממתינה עם יתר הנוסעים שנאספים שם...

תם פרק הטרק לסוף קיץ 2021.
תודה רבה לכל מי שעקב אחרי עד כאן
תודה למי שסימן לייק או כתב פידבאק (בפרטי או כאן בבלוג).